افراد زیادی شکلات را به عنوان یک خوراکی ناسالم می‌شناسند. اما وجود شیر در شکلات‌های شیری باعث شده این مدل شکلات علاوه بر داشتن طعم دلچسب و بی‌نظیر خود، طرفداران زیادی هم داشته باشد. اگر سری به فروشگاه‌های اینترنتی و شکلات‌ فروشی‌ها شهر بزنید، متوجه مدل‌های متنوعی از شکلات‌های شیری می‌شوید. ولی آیا می‌دانید ویژگی هر یک از این مدل‌ها چیست و باید کدام مدل را خرید؟ در این مطلب از هیوا شکلات همراه ما باشید تا بهترین مدل‌های شکلات شیری را معرفی کنیم.

 

خرید اینترنتی شکلات شیری؛ همین الان کلیک کنید!

 

منظور از شکلات شیری چیست؟

شکلات شیری یکی از انواع مدل‌های شکلات است که در آن درصد پایین‌تری از کاکائو و مقدار زیادی شکر همراه با شیر جوشانده شده یا شیرعسلی وجود دارد. همه این موارد در کنار هم باعث ایجاد یک مزه کاراملی در آن می‌شود. شکلات شیری طعمی ملایم‌تر و شیرین‌تر از شکلات تلخ اما شیرینی کم‎تری نسبت به شکلات سفید دارد.

شکلات شیری به دلیل بافت خامه‌ای و طعم شیرین ملایم خود، یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع شکلات‌ها است. این خوراکی خوشمزه از ترکیب پودر و کره کاکائو، شکر، لسیتین، شیر خشک، شیر و وانیل تشکیل می‌شود. شکلات شیری، رنگ قهوه‌ای ملایمی دارد که به دلیل مقدار متوسط پودر کاکائو و مایع کاکائوی به کار رفته در آن است.

با خوردن شکلات شیری در عین شیرین بودن، طعم قوی شکلات را هم حس می‌کنید. نوع مرغوب این شکلات‌ها نرم‌تر از شکلات تلخ هستند. طعم شیرین و شکلاتی این خوراکی خوشمزه، میان طرفدارانش بسیار دوستداشتنی و محبوب به حساب می‌آید. با شکستن یک تکه از این شکلات عطر کارامل، وانیل، شکلات و شیر آن در فضا پخش می‌شود.

 

 

چگونه بهترین شکلات شیری را انتخاب کنیم؟

اما هنگام انتخاب شکلات شیری باید به چه موضوعاتی توجه کرد تا بتوان بهترین محصول را خرید؟ شکلات شیری مانند شکلات تلخ هر چقدر که میزان پودر کاکائو بیش‌تری داشته باشد، خوشمزه‌تر است. اما میزان بالای پودر کاکائو لزوما خوشمزگی شکلات را تضمین نمی‌کند. موارد زیر از جمله معیار‌های مهم برای تشخیص یک شکلات شیری مرغوب به حساب می‌آیند:

  • مواد اولیه تشکیل دهنده شکلات: استفاده از مواد اولیه مرغوب از جمله شیر، کاکائو و سایر ترکیبات می‌تواند محصولی با کیفیت و طعم فوق‌العاده را ارائه دهد.
  • فرآیند تولید: استفاده از روش و فرآیند تولید مناسب می‌تواند طعم، بافت و کیفیت شکلات را تا حد قابل توجهی بهبود بخشد.
  • درصد کاکائو: یکی از معیار‌های اصلی که اغلب افراد هم به آن توجه می‌کنند، درصد کاکائو است. این معیار تاثیر زیادی بر طعم و میزان تلخی شکلات دارد.
  • میزان چربی و شکر: میزان شکر و چربی مورد استفاده در تولید شکلات شیری می‌تواند طعم آن را تغییر دهد. این موضوع باعث تغییر طعم شکلات و پوشش ذائقه‌های مختلف می‌شود.
  • ترکیبات افزوده: ترکیبات مختلفی همچون خرما، وانیل، مغز‌های خشک و... در شکلات شیری استفاده می‌شوند که می‌توانند تجربه مصرف را متنوع کنند.
  • قیمت و ارزش افزوده: یکی از معیار‌های اصلی که باید مورد توجه قرار بگیرد، تعادل میان قیمت و کیفیت محصول ارائه شده است.
  • نظرات و تجربیات مصرف‌کنندگان: نظرات دیگران در رابطه با برند و تجربه مصرف آن هم می‌تواند یکی از معیار‌های موثر هنگام خرید به حساب آید.

 

معرفی بهترین مدل‌های شکلات شیری

احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام انتخاب شکلات شیری با مدل‌ها و برند‌های مختلفی از آن مواجه می‌شوید که کمی سردرگم‌تان می‌کنند. از آنجایی که این محصول با استقبال زیادی از طرف مردم مواجه شد، شرکت‌ها و برند‌های متفاوتی به تولید انواع شکلات شیری روی آورده‌اند. از جمله این برند‌ها می‌توان به مگا استار، سایرو، برنوتی، پارمیدا، گودیوا، هرشیز و میلکا اشاره کرد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

شکلات شیری مگا استار

شکلات شیری مگا استار که در نگاه اول بسته‌بندی جذاب آن توجه شما را به خود جلب می‌کند، یک محصول ایرانی است. طعم بی‌نظیر این شکلات در کنار بسته‌بندی جذابش کمی آن را عجیب و غریب کرده، اما این شکلات محصولی از شرکت شفق گستر یزد محسوب می‌شود. این شرکت، محصولات خود را با نام تجاری مگا استار Mega Star به بازار عرضه می‌کند.

شکلات شیری مگا استار با مواد اولیه با کیفیت یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین محصولات موجود در بازار است. به همین دلیل توانسته توجه افراد زیادی را  به خود جلب کند. این محصول باب طبع همه‌ی افراد در تمام رنج‌های سنی از کوچک تا بزرگ است. برای مشاهده سایر مدل های شکلات برند مگا استار کلیک کنید.

شکلات شیری سایرو

هر شکلاتی طعم خاص و طرفداران مخصوص خود را دارد. اما برخی از شکلات‌ها میان تمامی افراد محبوب هستند که شکلات شیری سایرو یکی از آن‌ها به حساب می‌آید. یک شکلات شیری می‌تواند انرژی شما را تا حد زیادی افزایش دهد، اما تاثیر چندانی بر وزنتان نداشته باشد.

شکلات شیری سایرو محصول یک کمپانی تماما ایرانی است که یکی از برند‌های شرکت کیان شکلات کیمیا به حساب می‌آید. این برند با استفاده از مواد اولیه عالی، محصولاتی با کیفیت و خوب تولید می‌کند که طرفداران زیادی در بازار دارد. برای خرید شکلات های سایرو کلیک کنید.

 

شکلات شیری برنوتی

شکلات شیری برنوتی یکی دیگر از محصولات با کیفیت و مرغوب موجود در بازار است که این برند هم طرفداران زیادی دارد. برنوتی محصولات بسیار زیاد و متنوعی را تولید و به بازار عرضه کرده است که شکلات‌های شیری یکی از آن‌ها به حساب می‌آید. همچنین شکلات‌های شیری برنوتی در مدل‌های مختلف و بسته‌بندی‌های متنوعی تولید می‌شوند.

طراحی بسیار ساده و جذاب شکلات‌های شیری برنوتی یکی از ویژگی‌های خاص آن‌ها به حساب می‌آید. برنوتی برای جلب رضایت حداکثری مشتری، محصولات خود از جمله شکلات شیری را به‌صورت فله‌ای و بسته‌بندی‌های گوناگون در فروشگاه‌ها عرضه می‌کند. برای خرید انواع شکلات مارک برنوتی کلیک کنید.

 

شکلات شیری پارمیدا

پارمیدا یکی دیگر از برند‌های مطرح تولید‌کننده شکلات شیری است که به دلیل کیفیت بسیار بالا، توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. این کمپانی محصولات بسیار متنوعی را متناسب با انواع ذائقه‌ها و سلیقه‌ها تولید و به بازار عرضه کرده است. شکلات شیری یکی از بهترین محصولات تولیدی این کمپانی به حساب می‌آید که به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا، طرفداران زیادی هم دارد. جهت خرید سایر شکلات های پارمیدا کلیک کنید.

 

سخن پایانی

شکلات شیری که به دلیل طعم شیرین و بافت خامه‌ای شکل خود یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع شکلات‌ها به حساب می‌آید، شیرینی کم‌تری نسبت شکلات سفید دارد. این نوع شکلات با رنگ قهوه‌ای ملایم، طعم قوی شکلات را به همراه یک شیرینی خاص در دهانتان ایجاد می‌کند. مگا استار، سایرو، برنوتی، پارمیدا، گودیوا، هرشیز و میلکا از بهترین برند‌ها و مدل‌های تولیدی شکلات شیری به حساب می‌آیند. شما می‌توانید برای سفارش شکلات‌های شیری ایرانی معرفی شده در این مطلب، محصول مورد نظر خود را از سایت هیوا شکلات با قیمتی مناسب به‌صورت اینترنتی سفارش دهید. 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید