تولدها، جشن‌ها و بسیاری از مناسبت‌های مختلف در طول سال تقریباً بی پایان هستند. با این حال، انتخاب یک هدیه عالی می‌تواند سخت باشد. به هر حال قبل از این که هدیه بخرید، بهتر است کمی وقت گذاشته و گزینه‌های مختلف را بررسی کنید. شکلات همیشه انتخابی مناسب برای هدیه دادن است. شما می‌توانید با کمک ایده‌های کادویی با شکلات هدیه خود را جذاب‌تر جلوه دهید.

در این نوشتار از هیوا تجارت کیمیا در مورد هدیه دادن شکلات صحبت کرده و برخی ایده‌های کادویی با شکلات را معرفی کرده‌ایم. شما همچنین می‌توانید انواع باکس هدیه شکلات را متناسب با سلیقه خود و هدیه گیرنده از هیوا شکلات سفارش دهید.

 

دلایلی که چرا شکلات یک هدیه خوب است!

وقتی شکلات را به عنوان هدیه انتخاب می‌کنید، هرگز اشتباه نخواهید کرد. این احتمالا یکی از بهترین و با ارزش ترین هدایایی است که می‌توانید به کسی بدهید. دلایل زیادی برای اثبات این موضوع وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

فواید سلامتی

بیایید با رد برخی از افسانه‌ها در مورد شکلات شروع کنیم. برخلاف تصور رایج، ثابت شده است که شکلات تلخ برای قلب مفید است. در همین حال، یک فنجان شکلات داغ می‌تواند به بهبود جریان خون در مغز کمک کرده و این به نوبه خود می‌تواند به بهبود حافظه کمک کند. این یک امتیاز برای انتخاب شکلات به عنوان هدیه است! اما دلایل متعدد دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد شکلات یک هدیه عالی است.

جذابیت جهانی

جدا از فواید سلامتی، شکلات یک هدیه پذیرفته شده و دوست داشتنی است. شکلات، زبان‌ها، تفاوت‌های فرهنگی، ساختارهای اجتماعی را درهم آمیخته و برای افراد در هر سن و هر طبقه‌ای بسیار مناسب است.

بیان احساسات

هیچ راهی بهتر از ایده‌های کادویی با شکلات برای ابراز احساساتی مانند عشق یا قدردانی وجود ندارد. شکلات با قلب صحبت می‌کند. ارائه آن به عنوان هدیه، بهترین راه برای بیان میزان اهمیت شماست.

 

باکس هدیه شکلات

 

مقرون به صرفه

شکلات بدون شک یک هدیه لوکس است. به طرز خوشمزه‌ای منحط است و به شما اجازه می‌دهد طعم‌های متنوع آن را بچشید. اما مطمئناً این بدان معنا نیست که برای خرید شکلات به عنوان هدیه باید هزینه زیادی پرداخت کنید. شکلات می‌تواند واقعا مقرون به صرفه باشد و نسبت به سایر هدایای دیگر، لبخند را بر روی لب هدیه گیرنده بیاورد.

مناسب برای هر مناسبتی

جدا از همه اینها، شکلات در واقع برای هر مناسبتی عالی است. شما می‌توانید برای روز تولد، روز مادر، روز پدر، سالگرد ازدواج بسیاری از مناسب‌های دیگر به عزیزانتان شکلات هدیه دهید. شکلات می‌تواند در بسته‌بندی‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها و طعم‌های مختلف عرضه شود، به این معنی که تقریباً برای هر کسی مناسب است. برای خرید انواع شکلات، از محصولات ما روی سایت هیوا تجارت کیمیا دیدن کنید.

بسته بندی لوکس

اگر فکر می‌کردید که دادن شکلات کار ساده ای است، در اشتباه هستید. شکلات می‌تواند در بسته‌بندی‌های بسیار مجلل عرضه شود که قطعاً شما را سردرگم می‌کند. فقط لذیذ بودن درون آن مهم نیست. این ظاهر بیرونی است که تأثیر بسیار خوبی بر هدیه گیرنده خواهد گذاشت.

قابل ارسال به هرجایی

شکلات معمولاً محصولی با ماندگاری طولانی است و می‌توان آن را در عرض چند هفته پس از خرید نیز مصرف کرد. در نتیجه، می‌توانید در نظر داشته باشید که ایده کادویی با شکلات را در سراسر دنیا برای عزیزانتان ارسال کنید؛ بدون توجه به اینکه در کجای دنیا ممکن است باشند زیرا هر زمان شکلات را دریافت کنند، هنوز طعم خود را خواهد داشت.

 

چه نوع شکلاتی برای هدیه بهتر است؟

اکنون که از همه دلایلی که چرا شکلات بهترین هدیه برای هر مناسبتی است متقاعد شده اید، ممکن است در مورد برخی از ایده‌های کادویی با شکلاتی نیز فکر کنید. خوشبختانه تنوع بسیار زیاد شکلات‌ها شگفت انگیز است و شما می‌توانید منحصر به فردترین هدایای شکلاتی را برای عزیزان خود انتخاب کنید.

شکلات سفید، شکلات شیری و شکلات تلخ برای سلیقه‌های مختلف موجود هستند. اما اگر گیرنده هدیه خود را به خوبی نمی‌شناسید، همیشه می‌توانید ترکیبی از هر سه را انتخاب کنید. آنها به احتمال زیاد لذتی را که شما به آنها هدیه داده اید دوست دارند و با لذت بردن و مزه کردن هر لقمه، اوقات هیجان انگیزی را سپری خواهند کرد.

 

باکس شکلات ولنتاین

 

ایده‌های کادویی با شکلات

همانطور که اشاره کردیم، وقتی نوبت به دادن هدایای لوکس می‌رسد، هیچ چیز بهتر از انتخاب یک شکلات لوکس و جذاب نیست. شکلات یک خوراکی مجلل است که تقریباً همه می‌توانند از آن لذت ببرند، این هدیه عالی بوده و با تنوع بسیار زیادی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، چیزی برای همه سلیقه‌ها و تیپ‌های شخصیتی مختلف است.

اگر قصد دارید عزیزان خود را با هدیه دادن شکلات سوپرایز کنید، در این بخش برخی از محبوب‌ترین انواع ایده‌های کادویی با شکلات را معرفی کرده‌ایم.

 

یک جعبه ترافل شکلاتی لوکس

یک جعبه شکلات همیشه یک انتخاب عالی برای هدیه است و این به ویژه در مناسب‌هایی مانند عید نوروز یا سر زدن به عزیزانتان برای مناسب‌های مختلف کاربرد دارد. نه تنها تقریباً همه آنها را دوست خواهند داشت، بلکه یک انتخاب عالی برای اشتراک گذاری بوده و طعم‌های هیجان انگیز متنوعی را با چیزی برای همه ارائه می‌دهند. بنابراین، اگر قصد دیدن دوستان و خانواده‌تان را دارید، حتماً با یک جعبه ترافل شکلاتی به آن‌ها سر بزنید.

جعبه شکلات‌های شخصی‌سازی‌شده، راهی متفکرانه برای اطمینان از خاص بودن هدیه شماست. آنها را در کادو بسته بندی کنید و با یک پاپیون زیبا ببندید تا در کل تجربه احساس خاصی به هدیه گیرنده القا کنید.

 

جعبه‌های شکلاتی مخلوط

یک جعبه شکلاتی لوکس که حاوی انواع مختلفی شکلات با طعم‌های متفاوت باشد، یک هدیه لوکس برای عزیزان شماست.

هدیه ای که ادامه می‌دهد، یک جعبه اشتراک شکلات لوکس به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها در روز کریسمس، بلکه هر ماه به مدت یک سال با آنها رفتار کنید. و اگر آنها آن را دوست دارند، حتی می‌توانید آن را دوباره سالانه برای آنها تمدید کنید. شما همچنین می‌توانید یک جعبه شخصی سازی شده از انواع شکلات در کنار تی بگ آماده کرده و شبی خاطره انگیز برای عزیزان خود بسازید.

 

خرید باکس های شکلات کادویی

 

درست کردن شکلات خانگی

برای افرادی که دوست دارند دست‌هایشان را در آشپزخانه کثیف کنند، تجربه شکلات‌سازی بهترین گزینه برای غافلگیر کردن عزیزانشان و راه عالی برای گذراندن وقت در آشپزخانه است. انتخاب شکلات مورد علاقه فرد هدیه گیرنده و یادگیری نحوه تهیه آن، مطمئناً تجربه‌ای به یاد ماندنی خواهد شد. شما می‌توانید شکلات را خودتان در خانه درست کرده و متناسب با سلیقه خود کادو و تزئین کنید. قطعا این هدیه قابل قیمت گذاری نبوده و یکی از بهترین ایده‌های کادویی با شکلات است.

 

راه‌های ساده برای تزیین شکلاتی زیبا

به دنبال یک ایده تزیین زیبا و شایان ستایش برای هدیه دادن شکلات هستید؟ در اینجا ما 7 ایده تزئینی داریم که به شما کمک کرده جذابیت خلاقیت‌های خود را افزایش دهید؛ پس با ما همراه شوید!

فن شکلات

اولین تزیین شکلاتی که می‌توانید درست کنید فن شکلات است. برای تهیه آن باید شکلات را در دمای 40 تا 45 درجه سانتی گراد ذوب کنید. سپس آن را تا دمای 34 درجه سانتیگراد خنک کنید. سپس شکلات ذوب شده را روی تخته مرمری بریزید. پس از سفت شدن، می‌توانید از یک سوهان فلزی برای ساختن فن شکلات استفاده کنید. آن را به اندازه ای درست کنید که خیلی بزرگ نباشد و به راحتی قابل سرو باشد.

سیگار شکلاتی

آیا تا به حال شکلات به شکل سیگار دیده اید؟ شما می‌توانید خودتان سیگار شکلاتی درست کنید. شکلات را مانند روش اول آب کنید. سپس شکلات ذوب شده را روی تخته مرمری بریزید. برای این تکنیک، باید شکلات ذوب شده را به شکل مستطیل پهن کنید، سپس، شکلات را با یک حرکت صاف رول کرده تا شکلات را به شکل استوانه‌ای در بیاورید و شبیه سیگار شود.

شکلات ریش ریش

برای درست کردن شکلات ریش ریش، لازم نیست ابتدا آن را ذوب کنید. شکلات را به صورت عمودی قرار داده و با استفاده از یک کاردک به طور نازک روی آن را بتراشید. شکلات شما آماده شده، آن را درون ظروف مناسبی که از قبل تهیه کرده‌اید ریخته و با یک روبان زیبا تزئین کنید.

رول شکلاتی

این نوع ایده کادویی با شکلات نیز مانند روش قبل بوده، با این تفاوت که شما می‌توانید شکلات را با قاشق بتراشید که به صورت مارپیچ تولید می‌شود. انواع شکلات شیری، شکلات تلخ و شکلات کاکائویی برای این ایده مناسب هستند.

توری شکلاتی

برای ساخت توری شکلاتی نیاز به شکلات ذوب شده است. می‌توانید آن را روی کاغذ پخت که به صورت مربع بریده شده است قرار دهید. سپس شکلات را با یک شانه فلزی چنگک بزنید. صبر کنید تا خشک شود، سپس با استفاده از کاتر گرم شده به شکل دلخواه برش دهید. سپس آن را از قالب اولیه خارج کنید. حال می‌توانید شکلات‌ها را روی هم چیده و متناسب با سلیقه خود تزئین کنید.

پروانه شکلاتی

برای ساختن یک پروانه شکلاتی، اول از همه باید الگوی بال‌ها را با استفاده از نقاشی کشیدن ایجاد کنید. می‌توانید شکلات آب شده را با رنگ خوراکی به هر رنگی که می‌خواهید مخلوط کنید. وقتی کاملا مخلوط شد، شکلات رنگ شده را به شکل بال‌های پروانه روی کاغذ روغنی لوله کنید. این روند را تا زمانی که تمام الگوهای پروانه را دنبال کنید تکرار کنید. صبر کنید تا خشک شود. همه قسمت‌ها را با هم ترکیب کرده تا یک پروانه زیبا تولید شود.

گلبرگ شکلاتی

برای این ایده کادویی با شکلات، نیاز به شکلات آب شده دارید. شکلات آب شده را روی یک کاغذ روغنی بریزید. وقتی سفت شد با یک کاتر دایره‌ای برش دهید، سپس انتهای آن را به هم بچسبانید. اگر قصد درست کردن گل دارید، گلبرگ‌ها را یکی یکی درست کرده و در نهایت به یک دیگر متصل کنید.

 

شکلات؛ گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن

شکلات بدون شک بهترین هدیه برای هر مناسبتی است. می‌توانید آن را طعم‌ها، شکل‌ها و انواع مختلف خریداری کرده و متناسب با ذوق و سلیقه هدیه گیرنده به او هدیه دهید. حتی می‌توانید آن را در خانه درست کرده و پس از تزئین، هدیه‌ای جذاب داشته باشید. در مجموع، شکلات انتخاب ایده آلی برای طیف وسیعی از افراد است و جذابیت جهانی دارد. شکلات مقرون به صرفه است و دیگر نگران هزینه‌های هنگفت برای هدیه دادن نخواهید بود.

به هر حال شما می‌توانید از ایده‌های کادویی با شکلات که در این مقاله شرح دادیم، استفاده کرده و لبخند را بر لب عزیزان خود جاری کنید. همچنین می‌توانید برای خرید انواع شکلات کادویی از صفحه محصولات ما در هیوا تجارت کیمیا دیدن کنید. ما انواع شکلات را متناسب با هر ذوق و سلیقه‌ای در اختیار مشتریان خود قرار داده‌ایم.

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید