شکلات یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین خوراکی‌های جهان است. این خوراکی بی نظیر توسط برندها و شرکت‌های مطرحی در جهان تولید می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به کیت کت، مارس، نستل، اسنیکرز و... اشاره کرد. به غیر از این شرکت‌ها برخی از برندهای مطرح در جهان نیز هستند که کمتر شناخته شده‌اند. احتمالاً این نام‌ها برای شما چندان آشنا به نظر نرسد، اما با تحقیقات انجام شده، آنها هنوز هم شکلاتی با کیفیت بسیار خوب در نظر گرفته می‌شوند، مخصوصاً در بخشی از جهان که از آن سرچشمه گرفته‌اند. در این مقاله از هیوا شکلات این برندها را معرفی خواهیم کرد.

 

شرکت‌های مطرح در صنعت شکلات سازی جهان

 

  1. Esthechoc

یکی از برندهای جدید و معروف در بازار، Esthechoc است. این برند بر روی تولید شکلات سالم تمرکز دارد. شکلات تلخ، به خصوص شکلات حاوی حدود 90 درصد کاکائو، سالم ترین نوع شکلات بوده که در واقع برای سلامت کلی شما مفید است، اما ممکن است به طور کلی از طعم آن چندان لذت نبرید. شکلات وگان و 100% طبیعی Esthechoc حاوی دو آنتی اکسیدان قوی است که برای پوست شما نیز عالی است.

 شکلات دست ساز خارجی

  1. Flying Noir

این شرکت کالیفرنیایی شکلاتی را ارائه می‌دهد که توسط کارن اوربانک هنرمند با دست نقاشی شده است. Flying Noir از بهترین مواد موجود برای تولید شکلات‌های خود استفاده کرده و شکلات‌ها و ترافل‌های دست‌ساز آن‌ها تنها با مواد طبیعی ساخته شده‌اند. Flying Noir علاوه بر طعم بی‌نظیر شکلات‌های خود، زیبایی در بسته بندی را نیز در نظر گرفته که شما علاوه بر یک خوراکی خوشمزه، یک بسته بندی زیبا نیز دریافت خواهید کرد که می‌توانید به دوستان خود هدیه دهید.

 

  1. Droste

این کارخانه شکلات هلندی از سال 1863 تاسیس شد و شکلات‌هایی سنتی با کیفیت عالی تولید می‌کند. Droste از ابتدای فعالیت خود، محبوبیت ویژه‌ای به دست آورد. برخی از خوراکی‌های ترجیحی آنها حروف شکلاتی است که در طعم‌های اصلی شیر، شکلات سفید و کاکائو خالص تولید می‌شوند، اما محصولات تازه آن‌ها از جمله شکلات فندقی Droste به سرعت بین طرفداران این برند محبوبیت یافت.

شکلات خاص خارجی

  1. Whittaker’s

Whittaker’s یک برند شکلات در نیوزلند است که در سال 1896 توسط جیمز هنری ویتاکر تاسیس شد. این کسب و کار خانوادگی که تمرکز اصلی آن شکلات بدون روغن است، از دانه‌های کاکائو برشته شده دسته ای استفاده می‌کند تا شکلاتی با کیفیتی عالی تولید نماید. Whittaker’s چهار نسل است که شکلات‌هایی با تکنیک خاص خود تولید کرده و از مواد اولیه با کیفیت در تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

 

  1. Amedei

سازنده شکلات ایتالیایی Amedei به خاطر شکلات تلخ خود معروف شده است. اعتقاد بر این است که Amedei گران ترین شکلات در جهان است. این برند با تهیه بهترین دانه‌های کاکائو مستقیماً از مزارع کاکائو، شکلات‌هایی با طعم دلپذیر و بافتی فوق العاده تولید می‌کند، بنابراین قیمت زیاد آن قابل توجیه است. اگر قبلاً شکلات‌های این برند را امتحان نکرده‌اید، نمی‌دانید که چه چیزی را از دست داده‌اید!

 

  1. Jacques Genin

Jacques Genin که محصولات خود را با دقت زیادی تولید می‌کند، سازنده خوشمزه ترین شکلات‌های جهان است. Jacques Genin همچنین دارای بیش از 200 هتل و رستوران برتر فرانسوی با غذاهای لذید و بسیار خوشمزه است. این برند محصولات خود را در پاریس تولید کرده و با افتخار به عنوان یکی از برترین شکلات‌های فرانسوی شناخته می‌شود. گاناش‌ها و پرالین‌های این برند، بهترین شکلات‌های جهان هستند.

برندهای مطرح شکلات سازی

  1. Richart

یکی دیگر از شرکت‌های فرانسوی شکلات‌سازی، Richart است. خانواده ریچارت با تولید ماکارون و شکلات‌های بی نظیر از سال 1925 فعالیت خود را آغاز کردند. آنها هفت بار برنده جایزه Ruban Bleu فرانسه شده‌اند که معتبرترین افتخار یک قنادی است. هنگامی‌که شکلات‌های خوش طعم و دست ساز آنها را تجربه می‌کنید، خود را برای عطرها و طعم‌های عالی آماده کنید که قبلا هرگز امتحان نکرده‌اید.

 

  1. Patchi

این شرکت شکلات لبنانی در دهه 1970 تاسیس شد و یکی از بهترین برندهای شکلات لوکس در جهان است. محصولات این برند ترکیبی از شکلات خوش طعم بلژیکی و سوئیسی است که فقط از مواد کاملا طبیعی برای تولید شکلات‌های خود استفاده می‌کند. بسته بندی زرق و برق دار نیز عامل مهمی در قیمت گذاری شکلات‌های Patchi است، اما وقتی آن را بچشید متوجه تفاوت آن با شکلات‌های معمولی خواهید شد. اگر چیزکیک یا مارشمالو آنها را امتحان کنید، دیگر هرگز دنبال برندهای دیگر نخواهید رفت.

 

  1. Teuscher

این شکلات‌ساز سوئیسی در زوریخ قرار دارد و از سوی نشنال جئوگرافیک به عنوان بهترین شکلات جهان معرفی شده است. Teuscher یک تجربه شکلاتی منحصر به فرد را ارائه می‌دهد که حس چشایی شما را برمی‌انگیزد. Teuscher از بهترین مواد طبیعی برای تولید محصولات خود استفاده کرده و به دلیل ترکیبات مارزیپان، میوه‌ها و آجیل خود به خوبی مشهور شده است. پیشنهاد می‌کنیم ترافل شامپاین این برند را برای یک بار هم شده امتحان کنید.

 

  1. Valrhona

برند فرانسوی Valrhona که رولز رویس شکلات در نظر گرفته می‌شود، برخی از نفیس ترین شکلات‌های جهان را تولید می‌کنید. شکلات‌هایی که Valrhona می‌سازد، از معطرترین و بهترین شکلات‌های جهان است. آن‌ها دانه‌های کاکائو خود را مستقیماً از مزارع کارائیب، اقیانوس آرام و آمریکای جنوبی تهیه می‌کنند.

صنعت شکلات سازی

  1. Dove

این برند شکلات آمریکایی که متعلق به Mars است، مسئولیت ارائه طیف گسترده ای از شکلات، آب نبات، بستنی و شیر را بر عهده دارد. تولید شکلات Dove در ایالات متحده است، اما در هند، ایرلند، خاورمیانه و بریتانیا با نام Galaxy معامله می‌شود. از بهترین شکلات‌های این برند می‌توان به شکلات‌های شیری با طعم خامه‌ای آن اشاره کرد.

 

  1. Russell Stover

یکی از تنها شرکت‌هایی که در تولید شکلات‌های بدون شکر تخصص دارد، Russell Stover است. راسل استوور یک برند شکلات محبوب است که از سال 1923 فعالیت خود را آغاز کرد. این برند، یک برند قابل اعتماد است که از ابتدای فعالیتش، شکلات‌های خود را تغییر زیادی نداده است. البته طعم‌های جدید مانند تمشک، پرتقال، نارگیل و کره مغز افرا نیز به محصولات خود اضافه کرده که از خوردن آن‌ها لذت خواهید برد.

 

  1. Guylian

Guylian که به خاطر محبوب‌ترین پیشنهاد خود، یعنی پرالین صدف دریایی با طعم فندق شناخته می‌شود، یک شرکت بلژیکی است که در دهه 1960 توسط گای فوبرت تاسیس شد. پرالین این برند آنقدر خوب است که به معنای واقعی کلمه در دهان شما آب می‌شود. جدا از صدف‌های دریایی معروف Guylian، آنها ترافل‌ها و شکلات‌های بسته بندی شده جداگانه‌ای نیز تولید می‌کنند که همگی خوشمزه و خامه‌ای هستند.

بهترین های شکلات سازی

  1. Ghirardelli

Ghirardelli در ایالات متحده مستقر است. Ghirardelli شرکتی است که در تولید شکلات‌های باکیفیت و خوشمزه تخصص دارد و از سال 1852 وارد تجارت شکلات سازی شده است. اگرچه این برند بیشتر به خاطر شکلات‌هایش شناخته می‌شود، اما همچنین کاکائوی داغ و مخلوط‌های پخت مختلفی تولید می‌کند که در فصل تعطیلات بسیار محبوب هستند. Ghirardelli یکی از تولیدکنندگان پیشرو شکلات در ایالات متحده است و تلاش‌های پایدار آنها در چند سال اخیر، نحوه تأثیرگذاری شیوه‌های آنها بر کشاورزان محلی را تغییر داده است.

 

  1. Godiva

Godiva یک برند بلژیکی که در سال 1926 شروع به کار کرد، به دلیل ارائه شکلات‌های درجه یک با قیمت نسبتاً مناسب، به خوبی شناخته شده است. بسته‌های طلایی بسته بندی شده آنها با روبان مظهر تجمل همراه است و هر جعبه حاوی شکلات یا ترافل با کیفیت عالی می‌باشد. Godiva از مواد اولیه درجه یک بدون مواد نگهدارنده اضافه برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند، بنابراین طعمی اصیل و بی‌نظیر دارند.

 

  1. Hershey’s

Hershey به دو مورد از پرفروش ترین محصولات خود در ایالات متحده می‌بالد. شکلات ریس و هرشیز بهترین محصولات این برند هستند. آنها نه تنها مقرون به صرفه هستند، بلکه طعم بسیار خوبی نیز دارند. شکلات تلخ آنها خوب است و طعم‌های دیگر شکلات‌هایشان نیز محبوبیت خاص خود را دارند. صادقانه بگوییم، این شکلات شیک ترین شکلات جهان نیست، اما سادگی آن واقعاً رضایت بخش است.

 

کلام آخر

اگر عاشق شکلات هستید، به احتمال زیاد با برخی از این برندها آشنایی دارید. به هر حال شما می‌توانید برای خرید انواع شکلات از برندهای مطرح دنیا مانند کیمدی، مرداس، سایرو، برنوتی، مگا استار و... با تیم پشتیبانی ما در هیوا تجارت کیمیا تماس بگیرید.

 

نظرات کاربران

4 نظر ثبت شده است

  1. یاشار 1401/09/06 پاسخ

    کدام شرکت ها بهترین شکلات هارا دارند ؟ شکلات ها با چه برندی معروف شده اند ؟
  2. 1401/09/06

    ما در اینجا و مقاله دیگری به عنوان *بهترین شکلات های جهان* معروف ترین برندهای جهان را معرفی کردیم. انتخاب بهترین شکلات با ذائقه هر فرد متفاوت است.
  3. کیمیا جان 1401/09/13 پاسخ

    برای هدیه کدام شکلات ها بهتر هستند ؟
  4. 1401/09/13

    انتخاب شکلات هدیه و کادویی کاملا سلیقه ای است.

نظر خود را وارد کنید