معروف ترین مارک های شکلات خارجی

احتمالاً با افرادی کمی روبه رو شده‌اید که شکلات دوست نداشته باشند، شکلات از آن دسته تنقلاتی است که اکثر افراد به شکلی از آن لذت می‌برند. حتی افراد دیابتی یا افرادی که از برخی مواد غذایی یا عدم تحمل قند رنج می‌برند، می‌توانند هر از چند گاهی با خوردن یک تکه شکلات از طعم بی نظیر آن لذت ببرند. تنوع و طعم‌های زیادی برای انتخاب شکلات وجود دارد که مطمئناً با خوردن آن‌ها احساس لذت بخشی خواهید داشت.

مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که چیزی در شکلات وجود دارد که باعث خوشحالی و سرزندگی در افراد می‌شود. ظاهراً یک واکنش شیمیایی در مغز ایجاد کرده و باعث ایجاد هیجان و شادی خالص می‌شود. اندورفین، دوپامین، اکسی توسین و سروتونین انتقال دهنده‌های عصبی هستند که اعتقاد بر این است که در هنگام خوردن شکلات آزاد می‌شوند و مسئول شادی ما هستند.

 

بهترین و محبوب ترین شکلات‌های جهان

در هر گوشه از جهان انواع خاصی از شکلات وجود دارد که ترکیبات و طعم مخصوص به خود را دارند. ما در این مقاله از هیوا تجارت کیمیا لیستی از بهترین و محبوب‌ترین شکلات‌های جهان که در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد، گردآوری کرده ایم. اگر شما هم عاشق شکلات هستید، حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین شکلات های دنیا را باهم بررسی کنیم.

 

باکس شکلات ولنتاین

 

شکلات فررو روچر Ferrero Rocher

اعتقاد بر این است که Ferrero Rocher که یکی از پرفروش ترین شکلات‌ها در سراسر جهان است، یکی از بهترین شکلات‌های جهان نیز هست. فندق مخلوط شده با یک ویفر نازک از شکلات شیری و فندقی در این شکلات ترکیبی بسیار خوشمزه ایجاد می‌کند. ما واقعا برای افرادی که به آجیل آلرژی دارند متاسفیم که این خوراکی خوشمزه را از دست می‌دهند.

داخل شکلات Ferrero Rocher چیست؟

  • لایه اول: فویل طلایی براق است. این لایه را نخورید، طعم خوبی ندارد.
  • لایه دوم: از شکلات و فندق خرد شده تشکیل شده است.
  • لایه سوم: یک پوسته ترد است که مخلوط شکلات و فندق دور آن پیچیده شده است.
  • لایه چهارم: یک لایه شکلاتی صاف است.
  • لایه پنجم: مرکز شکلات که یک عدد فندوق کامل درون قرار گرفته است.

 

شکلات Ferrero Rocher

 

شکلات توبلرون Toblerone

سوئیسی‌ها واقعاً می‌دانند که در مورد شکلات چه می‌کنند. محصولات Toblerone عمداً به شکل محبوب ترین کوه آن‌ها، یعنی Matterhorn و به صورت مثلثی طراحی شده و از زمان معرفی آن به بازار (بیش از یک قرن پیش)، پرفروش بوده است. بادام و عسل به محصولات این برند طعم ممتازی می‌دهد که در سراسر جهان محبوبیت دارد. اگرچه در ابتدا Toblerone یک خوراکی برای خانواده سلطنتی بود، اما اکنون مقرون به صرفه تر است و همه می‌توانند از خوردن آن لذت ببرند.

محصولات Toblerone در 10 سایز مختلف از کوچک گرفته تا بزرگ تولید می‌شود. شاید ندانید، اما بزرگ‌ترین محصول این برند، آب نباتی است که یک متر طول دارد.

 

شکلات توبلرون Toblerone

 

شکلات کیت کت KitKat

کیت کت تعادل خوشمزه‌ای از شکلات شیری خامه‌ای و ویفرهای ترد است. این محصول پرفروش دو انگشتی در ابتدا به عنوان نوار چهار انگشتی تولید می‌شُد. کیت کت در طول سال‌ها به طور مداوم نوآوری کرده و مجموعه‌ای از انواع طعم‌های مختلف از کلاسیک مانند نعناع و پرتقال گرفته تا کوکی و پاپ کورن کاراملی شور را معرفی کرده است.

در سال 2010 رکوردهای جهانی گینس کیت کت را به عنوان یکی از بهترین شکلات‌های جهان تأیید کرد. اکنون کیت کت در 14 کشور تولید می‌شود و در بیش از 70 منطقه در سراسر جهان به فروش می‌رسد. تمام محصولات کیت کت با استفاده از کاکائو 100% طبیعی، از طریق نستله کاکائو پلانین در ارتباط با Rainforest Alliance تهیه می‌شوند و فاقد رنگ مصنوعی، طعم دهنده یا مواد نگهدارنده هستند. در ژاپن، کیت کت با بیش از 300 طعم عجیب و غریب و شگفت انگیز از جمله سیب زمینی بنفش، چای سبز، کدو تنبل و... تولید می‌شود.

 

شکلات کیت کت

 

شکلات مارس Mars

مارس یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید شکلات در جهان است. آنها محصولات بسیار بیشتری غیر از شکلات مانند آدامس، آب نبات و ... تولید می‌کنند. یکی از محبوب ترین آب نبات‌های آن‌ها M&M's است که بین بچه‌ها در سرتاسر جهان محبوبیت دارد. شکلات تخته‌ای Mars نیز بسیار محبوب و مقرون به صرفه است که یکی از دلایلی است که بسیاری از مردم به آن علاقه زیادی نشان می‌دهند. از محصولات برند شکلات مارس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Twix: Twix از بیسکویتی تشکیل شده که با انواع روکش‌های شکلاتی پوشانده می‌شود. Twix معمولاً به صورت جفت بسته بندی می‌شوند.
  • اسنیکرز: اسنیکرز یک شکلات با نام تجاری است که شامل نوقا با کارامل و بادام زمینی است که با شکلات پوشانده می‌شود.
  • Milky Way
  • 3 Musketeers
  • شکلات تخته‌ای مارس: این برند انواع شکلات‌های تخته‌ای با طعم شیری و کاکائو را تولید می‌کند.
  • Bounty: Bounty با نارگیل پر شده و روی آن با شکلات شیری یا شکلات تلخ پوشانده می‌شود.
  • M&M's: شکلات‌های ام اند ام شکلات‌های دکمه‌ای چند رنگی هستند که در یک طرف آن حرف "m" با حروف کوچک به رنگ سفید چاپ شده است. این نوع شکلات، آب نبات‌های رنگی‌اند که داخل آن فیلینگ قرار دارد. M&M با بادام زمینی، شکلات شیری، شکلات تلخ، کره بادام زمینی و بسیاری مواد دیگر تولید می‌شود.
  • Galaxy: نوعی شکلات شیری که با غلات کریپسی عرضه می‌شود.

 

شکلات مارس

 

شکلات میلکا Milka

Milka یک شرکت آلمانی است که در سال 1901 در سوئیس تاسیس شد. این شرکت یکی از محبوب ترین برندهای شکلات در اروپا است و سازنده آلمانی آنها که در Lorrach مستقر است نزدیک به 140000 تن شکلات در سال تولید می‌کند. به غیر از شکلات، Milka همچنین بیسکویت‌ها و کوکی‌هایی با روکش شکلاتی تولید می‌کند که همگی به اندازه شکلات‌هایشان خوشمزه است.

میلکا یک نماد زیبا و بامزه برای نشان دادن خلاقیت‌های شکلاتی خوشمزه ارائه کرد. شکلات‌های میلکا همیشه با بسته بندی بنفش تولید و عرضه می‌شوند؛ برای همسویی با طرح رنگ، یک گاو بنفش نیز به عنوان نماد اصلی این برند روی شکلات‌ها چاپ می‌شود. برخی از محصولات این برند عبارتند از:

1- پرالین میکا: این گزینه خاص مجموعه خوبی از شکلات‌ها را ارائه می‌دهد که مستقیماً روی قلب و روح شما تاثیر می‌گذارد.

2- Bars میلکا

3- Seasonals

4- موس کرم شیر

5- مینی تخم مرغ میلکا: یک شکلات سرگرم کننده برای کودکان که حتی بزرگترها هم می‌توانند از آن لذت ببرید.

6- آب نبات‌های شکلاتی میلکا: یکی دیگر از خوراکی‌هایی که می‌توانید برای مناسب‌های مختلف مانند کریسمس استفاده کنید، آب نبات‌های شکلاتی میلکاست.

7- کارامل بادام زمینی میلکا: این نوع شکلات تخته‌ای که شکلات بسیار خوشمزه میلکا با مقداری کرم کارامل بادام زمینی را ترکیب می‌کند، طعم بی‌نظیری برای شما به ارمغان می‌آورد.

8- Milka & Oreo: از آن می‌توان به عنوان یکی از بهترین شکلات‌های میلکا یاد کرد! شکلات ظریف آلپاین که میلکا به آن معروف است، با بافت ترد و خوشمزه Oreo هماهنگی کامل دارد!

9- Tenderly Dark Chocolate Hearts

10- Milka Oreo Sandwich Chocolate Bar: اگر نمی‌توانید از ترکیب Milka و Oreo به اندازه کافی لذت ببرید، این گزینه را انتخاب کنید!

11- کارامل ترد مرواریدی: در این نوع شکلات، Milka Alpine شگفت انگیز شما با چند دانه کارامل پوشیده شده است!

 

شکلات میلکا Milka

 

لیندت اند اشپرونگلی (Lindt & Sprungli)

آخرین اما قطعا نه کم اهمیت ترین، شکلات برتر ما به برند شکلات سوئیسی Lindt می‌رسد. این برند مطمئناً در مورد شکلات سفید بهترین است، اما همه محصولات آنها به همان اندازه خوب هستند. این شرکت که در سال 1845 در زوریخ فعالیت خود را آغاز کرد، هرگز از استفاده از مواد اولیه درجه یک دور نشد و در عین حال قیمت‌های مناسبی را ارائه کرد. ترافل آنها به قدری خوشمزه است که به معنای واقعی کلمه در دهان شما ذوب می‌شود. محصولات Lindt بیش از 20 طعم دارند که همگی در بسته بندی‌های رنگی مختلف عرضه می‌شوند.

 

شکلات سوئیسی Lindt

 

 شکلات گلکسی Galaxy

یکی دیگر از بهترین شکلات‌های جهان محصولات Galaxy است. شکلات‌های شیری گلکسی که محبوبیت و طرفداران خاص خود را دارد توسط برند مارس تلید می‌شود. امروزه محصولات Galaxy در کشورهای انگلیس، ایرلند، خاورمیانه، مراکش، هندوستان، مصر، پاکستان و نیوزلند به فروش می‌رسد. البته در ایران نیز از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

شکلات گلکسی در برخی از کشورهای اروپا با نام تجاری Dove نیز فروخته می‌شود و محصولات متنوعی مانند شکلات شیری، کاراملی، میوه‌ای و مغزدار تولید می‌کند. از جمله معروف‌ترین محصولات گلکسی می‌توان به شکلات گلکسی کریپسی اشاره کرد. این نوع شکلات با طعم شیری و غلات کریپسی عرضه می‌شود.

 شکلات گلکسی

 

شکلات Kinder

Kinder در فرانکفورت، آلمان تاسیس شد، اما میشل فررو ایتالیایی بود که در ابتدا این برند را در ایتالیا و در سال 1968 معروف کرد. Kinder سپس در آلمان توسعه یافت، جایی که تا به امروز در آنجا فعالیت می‌کند. این برند محصولات خود را بیشتر به کودکان اختصاص داده است. در داخل هر کیندر، که یک تخم‌مرغ شکلاتی توخالی است و از شکلات باکیفیت درست شده، یک اسباب‌بازی شگفت‌انگیز قرار گرفته که برای کودکان جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

شکلات کیندر سه چیز را که کودکان دوست دارند در یک محصول ترکیب می‌کند: شکلات، بازی و کشف چیزهای جدید. یکی از محصولات کیندر، Kinder Surprise، هر سه را در شکلات شیری توخالی ارائه می‌دهد. کیندر محصولات متنوعی دارد از جمله Kinder Bueno که مجموعه‌ای از ویفر تخته ای شکلاتی با کرم فندق است. کیندر دلیس، Kinder Pingui، Kinder Maxi و... نیز از دیگر محصولات کیندر هستند.

مدل های شکلات Kinder

شکلات Ritter Sport

این شرکت آلمانی به نام Ritter Sport در سال 1912 در Waldenbuch تاسیس شد و تا سال 1926 80 کارمند داشت. زن و شوهری به نام‌های آلفرد ای و کلارا ریتر این تجارت خانوادگی را از ابتدا شروع کردند. Ritter Sport به خاطر شکلات‌های مربعی خود که از 16 مربع کوچکتر ساخته شده‌اند شناخته می‌شود و هر طعم شکلات این برند دارای بسته بندی با رنگ خاص خود است.

شکلات آلمانی Ritter Sport

 

شکلات اسنیکرز Snickers

یکی از بهترین شکلات‌های جهان اسنیکرز است. اسنیکرز در سال 1930 معرفی شد. این آب نبات به نام اسب مورد علاقه خانواده مارس در آن زمان نامگذاری شد. مواد تشکیل دهنده نوقا، بادام زمینی و کارامل یک ترکیب محبوب در آن زمان بود. اسنیکرز تا سال 1990 به عنوان نوار ماراتون در بریتانیا و در ایرلند فروخته می‌شد. با گذشت زمان، Snickers آنقدر محبوب شد که به اشکال مختلف به فروش رسید و مینی اسنیکرز، شکلات تلخ، محصولات بستنی و حتی نوارهای پروتئینی به مجموعه محصولات اسنیکرز اضافه شدند.

اسنیکرز لوله‌ای با 16 بادام زمینی در هر بار ساخته می‌شوند، به این معنی که این شرکت به بیش از 100 تن بادام‌زمینی برای تولید 15 میلیون اسنیکرز که در روز تولید می‌شود، نیاز دارد.

 

شکلات اسنیکرز

نسکویک Nesquik

نسکویک بیش از 70 سال است که یک سنت خانوادگی در آمریکا و اروپا بوده است. Nesquik اولین بار در ایالات متحده در سال 1948 با نام Nestle Quik توسعه یافت. به زودی این محصول مورد علاقه خانواده‌ها شد و این محصول در اواسط دهه پنجاه در اروپا با نام Nesquik عرضه شد. Nesquik در سال 1957 در انگلستان راه اندازی شد و در بیش از 100 کشور در سراسر جهان به فروش می‌رسد.

می‌دانیم که شیر برای همه افراد مفید است. با این حال، واداشتن بچه‌ها به نوشیدن شیر می‌تواند مشکل باشد. زمانی که Nesquik با شیر ترکیب شود، طعم بی‌نظیر پیدا کرده و کمک می‌کند تا کودکان از خواص شیر لذت ببرند. محصولات Nesquik بدون رنگ مصنوعی، طعم دهنده، شیرین کننده یا مواد نگهدارنده تولید می‌شوند و حاوی ویتامین D است که برای کمک به جذب کلسیم موجود در شیر برای رشد استخوان‌های سالم در کودکان، به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل و سبک زندگی ضروری است.

انواع محصولات Nesquik:

  • نسکویک توت فرنگی
  • نسکویک شکلاتی
  • نسکویک موزی
  • هات چاکلت نسکویک
  • پودر میلک شیک شکلاتی
  • پودر میلک شیک توت فرنگی
  • پودر میلک شیک موز
  • پودر هات چاکلت
  • پودر کاکائو
  • نوشیدنی میلک شیک شکلاتی
  • نوشیدنی میلک شیک توت فرنگی

نسکویک Nesquik

شکلات Cadbury

معروف ترین و محبوب ترین شکلات‌های Cadbury تخم مرغ‌های شکلاتی آن‌هاست. اگر عاشق شکلات شیری با فیلینگ خامه‌ای هستید، شکلات‌های تخم مرغی آن‌ها انتخاب شما خواهند بود. سال‌ها پیش برای لذت بردن از آن‌ها باید منتظر عید پاک می‌ماندید، اما اخیراً در تمام طول سال در دسترس هستند. البته این برند بسیاری از شکلات‌های دیگر که به همان اندازه خوشمزه و مقرون به صرفه هستند را نیز تولید و عرضه می‌کند. علاوه بر شکلات‌های تخم مرغی، شکلات‌های تخته‌ای شیری و کاکائویی Cadbury نیز از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

ما در هیوا شکلات انواع شکلات از برندهای کیمدی، مرداس، سایرو، برنوتی، مگا استار و... را به شما عرضه نموده‌ایم. برای خرید این شکلات‌ها به قسمت محصولات سایت مراجعه کنید.

 

نظرات کاربران

5 نظر ثبت شده است

  1. مونا احمدی 1401/08/24 پاسخ

    سلام شماشکلات همه برند هارو دارید ؟ ما برند شیرین عسل خیلی دوست داریم و از شیرین عسل خرید میکنیم همیشه.
  2. 1401/09/01

    اکثر برندهای معتبر شکلات در سایت موجود است و به زودی سایر برندها اضافه می شوند.
  3. نسترن کاظمی 1401/09/06 پاسخ

    شکلات تلخ های چه برندی خوشمزه هستند ؟ برای سرحال شدن شکلات بخوریم ؟؟
  4. 1401/09/06

    هر برند شکلات تلخ دوستداران و طرفداران خودش را داره. نمیشه بطور قطعی یه مدل رو بهترین گفت...
  5. رسول 1401/09/13 پاسخ

    کدام شکلات ها با طعم قهوه واقعی هستند ؟

نظر خود را وارد کنید