شکلات و تافی ایرانی پیشرفت چشمگیری در طی سال‌های اخیر داشته‌اند. به‌گونه‌ای که در بهترین بسته‌بندی‌ها با بهترین طعم و رایحه به فروش می‌رسند و تنوع زیادی بین تافی‌ها به چشم می‌خورد تا تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهند. از تافی با مغز قهوه گرفته تا تافی مغزدار شکلاتی که توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند. در این مطلب از هیوا شکلات ابتدا به معرفی تافی ایرانی و تفاوت آن با شکلات‌ها می‌پردازیم و سپس انواع آن‌ها را برای آشنایی بیش‌تر شما بیان می‌کنیم.

 

آشنایی با تافی و تفاوت آن با شکلات‌ها

تافی در واقع نوعی کارامل است. یعنی برای تهیه تافی، شکر را حرارت می‌دهند و به شکل کارامل درمی‌آورند. سپس مقداری رنگ خوراکی مجاز و اسانس به آن می‌افزایند. البته برای تهیه برخی دیگر از آن‌ها احتمالا از کره و طعم دهنده‌های مناسب استفاده می‌کنند. اما شکلات از پودر و کره کاکائو تولید می‌شود و در واقع هم مواد اولیه هم شکل و ساختارش با تافی متفاوت است.

 

برای خرید انواع تافی مغزدار ایرانی با قیمت عمده همین الان کلیک کنید!

 

معرفی بهترین انواع تافی در ایران

تافی یکی از خوراکی‌های خوشمزه و پرطرفدار میان مردم است که در مجالس مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو انواع مختلفی از تافی‌ها را شرکت‌ها و برند‌های گوناگونی در ایران تولید می‌کنند که تمامی ذائقه‌ها و سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. از جمله انواع تافی‌های خوشمزه در ایران می‌توان به تافی نارگیلی مغزدار، تافی با مغزی قهوه، تافی مغزدار کره‌ای، تافی مغزدار شیری، تافی مغزدار کاراملی، تافی مغزدار نعناع و... اشاره کرد.

 

تافی نارگیلی مغزدار

تافی نارگیلی مغزدار در واقع یکی از بهترین و لذیذترین تنقلات موجود به ویژه برای پذیرایی از مهمانان همراه با چای، قهوه و یا هر نوشیدنی تلخ دیگری به حساب می‌آید. این تافی نوعی شیرینی کاراملیزاسیون شده با شکر همراه کره و گاهی اوقات آرد است. تافی نارگیلی مغزدار را پس از آماده شدن با گردو یا کشمش و نارگیل مخلوط می‌کنند که نهایتا محصولی خوشمزه تولید می‌شود.

تافی با مغزی قهوه

تافی با مغزی قهوه محصولی است که برای قهوه دوستان تولید شده و بسیار مورد استقبال این دسته از افراد قرار دارد. در واقع این تافی، حاوی مغزی قهوه است که هنگام خوردن، مزه و عطر آن در دهان حس می‌شود. تافی دارای مزه شیرینی است. اما با وجود این مغزی، رگه‌هایی از تلخی هم با آن حس می‌شود که در کنار هم نتیجه فوق‌العاده‌ای را به همراه دارند.

تافی مغزدار کره‌ای

تافی مغزدار کره ای یکی دیگر از طعم‌های بی‌نظیر و متفاوتی است که می‌توانید تجربه کنید. این تافی با مغزی کره‌ای، مزه‌ای خاص و نوستالژیک دارد که موقع جویدن علاوه بر نرمی تافی، کره آن هم در دهان آب می‌شود. تافی مغزدار کره‌ای را می‌توانید در کنار سایر انواع تافی‌های مورد علاقه در پذیرایی‌های خود، سرو کنید.

تافی مغزدار شیری

تافی مغزدار شیری یکی از پرطرفدارترین انواع تافی‌های تولیدی ایرانی به شمار ‌می‌رود که طعمی فوق‌العاده دارد. این نوع تافی دارای طعمی شیرین و لطیف با نت‌های عمیق از شیر است که با یک بار مصرف، طعم دوستداشتنی آن را هرگز فراموش نمی‌کنید. خوردن تافی مغزدار شیری به همراه چایی با دلچسب‌تر کردن عصرانه‌تان، انرژی زیادی هم به شما می‌دهد. برای خرید تافی شیری مگا استار کلیک کنید.

تافی مغزدار کاراملی

یکی دیگر از انواع تافی‌های ایرانی که پس از تولید و عرضه بسیار مورد استقبال قرار گرفت، تافی مغزدار کاراملی است. هنگام خوردن این تافی، تلفیقی از مزه نرم و شیرین تافی و کارامل را در دهان احساس می‌کنید. تافی مغزدار کاراملی مناسب تمامی ذائقه‌ها است و در میان تمامی رنج‌های سنی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

تافی بادام زمینی مغزدار

یکی دیگر از بهترین انواع تافی‌های ایرانی که می‌توانید آن را تجربه کنید، تافی بادام زمینی مغزدار است. این خوراکی خوشمزه هم بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته و جزو یکی از پرطرفدارترین تافی‌های موجود شناخته می‌شود. از طرفی به دلیل وجود بادام زمینی در این تافی، خواص و فواید گوناگونی دارد که می‌توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

تافی مغزدار نعناع

اما یکی از استثنایی‌ترین و خاص‌ترین تافی‌های ایرانی که می‌تواند تا همیشه در ذهنتان باقی بماند، تافی مغزدار نعناع است. این تافی با مزه خاص و منحصربه‌فرد خود یک تجربه فراموش نشدنی برای شما رقم می‌زند. تافی مورد نظر دارای مغزی نعناع است که هنگام خوردن، تندی و خنکی نعناع را به همراه شیرینی تافی در دهان احساس می‌کنید. از این رو اگر به دنبال یک تجربه خنک و ناب هستید، خرید تافی مغزدار نعناع را پیشنهاد می‌کنیم. 

تافی زنجبیلی

اما مزه‌های تند تافی‌های ایرانی فقط به نعناع ختم نمی‌شود و شما می‌توانید تافی زنجبیلی را با یک مزه خاص هم تجربه کنید. زنجبیل، ادویه‌ای رایج در غذا‌های آسیایی به حساب می‌آید که از آن برای پخت انواع شیرینی هم استفاده می‌شود. تافی زنجبیلی با طعم منحصربه‌فرد خود، گزینه مناسبی برای کسانی است که دوست دارند از تجربه مزه‌های جدید و خاص لذت ببرند.

تافی زنجبیلی مزه‌ای دو رگه از شیرینی تافی و تندی زنجبیل دارد که به‌صورت کلی با طعمی شیرین و تند گرمای ملایمی به جوانه‌های چشایی می‌بخشد. خوردن تافی زنجبیلی با چایی خصوصا در فصول سرد سال گرما و انرژی خوشی را به شما می‌دهد. از این رو توصیه می‌شود حتما تافی زنجبیلی را در میان انواع شیرینی‌ها و تافی‌های خود داشته باشید.

تافی مغزدار بلوبری

تافی مغزدار بلوبری یکی دیگر از انواع تافی‌های بسیار خوشمزه با مغز کرم‌دار میوه‌ای است که بافت نرم و جذاب آن به هر ذائقه‌ای می‌سازد. تنها با یکبار استفاده از این تافی، مزه آن به مزاج شما خوش می‌نشیند و سراغ آبنبات و تافی‌های دیگر نمی‌روید. از تافی با مغز بلوبری می‌توانید هم به عنوان تنقلات روزمره و هم برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید.

بلوبری خواص بسیار و قابل توجهی برای بدن دارد که بیش‌تر آن روی مغز است. مصرف این میوه خوشمزه با پیشگیری از زوال عقلی و بهبود قدرت حافظه کمک بسیاری به سلامت مغز می‌کند. ترکیب بلوبری با تافی نهایتا منجر به تولید یک خوراکی خوشمزه و جذاب شده است که هم کودکان و هم بزرگسالان، آن را دوست دارند.

تافی کنجدی مغزدار

شرکت‌ها و برند‌های ایرانی با تولید شکلات‌های کنجدی مغزدار یکی از بهترین طعم‌ها را برای عرضه به بازار ارائه کرده‌اند. تافی کنجدی مغزدار با داشتن مواد اولیه سالمی مانند دانه‌های روغنی کنجد، با بهترین و بیش‌ترین خواص و فواید ممکن همراه است. به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته و در کنار سایر تافی‌های پرطرفدار قرار دارد.

جدا از بحث خواص و فواید تافی کنجدی مغزدار، مزه این تافی هم بسیار خوشمزه و دلچسب است. هنگام خوردن این خوراکی خوشمزه علاوه بر شیرینی و نرمی آن، دانه‌های کنجد را زیر دندان‌ها احساس می‌کنید. به همین دلیل توصیه می‌شود حتما تافی کنجدی مغزدار را کنار چایی عصرانه خود داشته باشید.

تافی مغزدار شکلاتی

تافی مغزدار شکلاتی یکی از پرطرفدارترین انواع تافی‌های موجود به ویژه در میان دوستداران شکلات است. با خوردن این تافی، مغزی شکلاتی آن در دهان احساس می‌شود و مزه‌ای بی‌نظیر به همراه دارد. از آنجایی که اغلب بچه‌ها و حتی بزرگسالان طرفدار شکلات هستند، این مدل از تافی مورد استقبال تمامی رنج سنی قرار می‌گیرد. به همین دلیل برای استفاده روزمره یا حتی سرو در مهمانی‌ها گزینه مناسبی به حساب می‌آید.


بهترین برند تولید‌کننده تافی در ایران کجاست؟

از آنجایی که تافی یکی از خوراکی‌های خوشمزه و پرطرفدار در ایران است، شرکت‌ها و برند‌های مختلفی هم به تولید و عرضه آن به بازار روی آورده‌اند. اما بسیاری از افراد به دنبال بهترین برند تولید‌کننده تافی در ایران هستند که این عنوان به مگااستار تعلق دارد. محصولات این برند از کیفیت عالی و طعم‌های بی‌نظیری برخوردار هستند. تافی‌های این برند با بافت نرم کشدار خود در طعم‌های متفاوت و خاصی تولید شده و طرفداران زیادی دارند. 

 

بهترین تافی‌های ایرانی را از کجا بخریم؟

اگر به دنبال خرید بهترین تافی‌های ایرانی هستید می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی ما بزنید و محصول مورد نظر خود را از هیوا شکلات به‌صورت اینترنتی سفارش دهید. با مراجعه به سایت هیوا شکلات می‌توانید انواع تافی مغزدار را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به‌صورت عمده و جزئی خریداری کنید. با مراجعه به سایت ما و خرید تافی‌های مورد علاقه خود، علاوه بر دریافت بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات، تجربه بی‌نظیری از یک خرید اینترنتی را برای خود و خانواده رقم می‌زنید.

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید