یک شکلات تخته‌ای مرغوب با داشتن طعم لذیذ و خوشمزه مصرف‌کنندگان خود را مجذوب خود می‌کند. طعم لذیذ شکلات در کنار بافت ویژه آن باعث شده تا شکلات تخته‌ای به عنوان یک خوراکی ویژه و خوش طعم، محبوبیت بالایی داشته باشد. معمولا شکلات تخته‌ای در دو سبک معمولی و پوششی تولید می‌شود.

شکلات تخته‌ای پوششی با داشتن بافت ضخیم به راحتی ذوب نمی‌شود. از این رو در قنادی‌ها و برای روکش کردن کیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالی که شکلات تخته‌ای معمولی بیش‌تر برای مصرف روزمره کاربرد دارد. در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین مدل‌های شکلات تخته‌ای و برندهای محبوب آن آشنا شوید. 

 

برای مشاهده قیمت شکلات تخته ای ایرانی و خرید آنلاین کلیک کنید.

 

معرفی شکلات‌های تخته‌ای

یکی از لذیذترین و پرطرفدارترین مدل‌های شکلات، شکلات‌های تخته‌ای هستند که با مخلوط شیر، شکلات وانیل و کاکائو تهیه می‌شوند. از طرفی می‌توانند با مغز‌های مختلف و انواع کرم‌ها تزئین شده و طعم ویژه و منحصربه‌فردی پیدا کنند. شکلات‌های تخته‌ای طعم‌های متنوعی دارند و به‌صورت ساده، شیری، فندقی و... تولید می‌شوند. به همین خاطر تمام سلیقه‌ها را پوشش داده و هر ذائقه‌ای را جذب خود می‌کنند.

شکلات تخته‌ای که برای مصرف روزمره خریداری می‌شود و کاربرد زیادی در آشپزی دارد، در طعم‌ها و رنگ‌های جدید و متنوعی در بازار به فروش می‌رسد. این نوع شکلات به عنوان روکش روی انواع کیک و شیرینی کشیده شود یا بعد از ذوب شدن از آن به عنوان سس شکلات برای تزئین کیک یا دسر استفاده کرد. همچنین شکلات تخته‌ای با ابعاد بزرگ، پاسخگوی نیاز تمامی اهالی خانواده خواهد بود. در فروشگاه اینترنتی هیوا شکلات، انواع شکلات‌های تخته‌ای بزرگ، کوچک یا یک نفره و شکلات‌های آب شده سطلی موجود هستند. 

 

 

بهترین مدل‌های شکلات تخته‌ای

با توجه به طعم متنوع و قیمت متفاوت شکلات‌های تخته‌ای، انتخاب بهترین کارخانه و بهترین مارک تولیدکننده این خوراکی بسیار مهم است. اگر اهل کیک پزی هستید و به پخت شیرینی علاقه دارید، حتما با شکلات تخته‌ای و کاربرد‌های آن آشنا هستید. از این رو باید بهترین مارک شکلات تخته‌ای را تهیه کنید تا بیش‌ترین استفاده را از طعم‌های جذاب و متنوع این محصول داشته باشید.

شکلات‌های تخته‌ای فواید زیادی دارند. برای مثال تاثیر بسیار خوبی بر روی لاغری و زیبایی پوست می‌گذارند. از طرفی در بهبود عملکرد مغز هم تاثیرگذار هستند. در ادامه با معرفی چند مدل از محبوب‌ترین شکلات‌های تخته‌ای به شما کمک می‌کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

شکلات تخته‌ای سفید

شکلات تخته‌ای سفید که بدون استفاده از پودر کاکائو تهیه می‌شود، کاربرد زیادی در شیرینی پزی و کیک پزی دارد. البته برای مصارف شخصی و پذیرایی از مهمان‌ها هم استفاده می‌شود. شکلات تخته‌ای سفید طرفداران خاص خودش را دارد و با داشتن طعم لذیذ و خوشمزه، بسیار پرفروش است. این نوع شکلات در قنادی‌ها هم کاربرد دارد و پس از ذوب شدن به شیوه بن ماری، باعث طعم دهی به انواع کیک و شیرینی می‌شود.

شکلات تخته‌ای سفید که با کره کاکائو تهیه می‌شود، کافئین ندارد و دارای ترکیباتی مثل وانیل و پودر شیر خشک است. این محصول محبوبیت زیادی دارد و در دسته‌بندی‌های جذاب و متنوع به فروش می‌رسد. قیمت شکلات تخته‌ای از نوع سفید به نوع بسته‌بندی و اندازه شکلات بستگی دارد.

 

شکلات تخته‌ای تلخ

شکلات تخته‌ای تلخ که از کاکائو تهیه می‌شود، سرشار از مواد معدنی مثل آهن، روی و منیزیم است. این شکلات نسبت به شکلات‌های شیری، کاکائو بیش‌تر و قند کم‌تری دارد. از این رو یک میان وعده سالم است که حداقل باید ۷۰ درصد کاکائو داشته باشد. شکلات تخته‌ای تلخ با داشتن درصد‌های متفاوت کاکائو، سلیقه مصرف‌کنندگان گوناگون را پوشش می‌دهد. این خوراکی خوشمزه فواید بسیار زیادی برای سلامتی دارد و بهتر است در حد اعتدال مصرف شود.

نوع تلخ این شکلات‌ها بسیار مقوی بوده و منبع قوی از آنتی اکسیدان است. این شکلات فشار خون را کاهش داده و باعث بهبود جریان خون می‌شود. از طرفی مصرف آن باعث کاهش خطر بیماری‌های قلبی می‌شود. شکلات تخته‌ای تلخ که طعم خاص و منحصربه‌فردی دارد، از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. مصرف به اندازه آن هم در بهبود عملکرد مغز نقش دارد.

 

شکلات تخته‌ای شیری

شکلات تخته‌ای شیری یک خوراکی فوق‌العاده خوشمزه است که از شیر، شکر و کاکائو درست می‌شود. این نوع شکلات، طعم شیرین و خامه‌ای دارد و بسیار لذیذ و خوشمزه است. شکلات تخته‌ای شیری که در قالب‌های مستطیلی طراحی می‌شود، در تزئین انواع کیک و دسر کاربرد دارد. این شکلات بسیار محبوب و پرطرفدار است و در مقایسه با شکلات تلخ طعم شیرین‌تری دارد. از طرفی بافت نرم و چسبناکی دارد و می‌تواند با استفاده از بادام و مغز‌های دیگر تهیه شود. شکلات تخته‌ای شیری با داشتن مواد اضافه‌ای مثل وانیل، طعم و بوی خاص و منحصر‌به‌فردی به خود می‌گیرد.

 

شکلات تخته‌ای فندقی

شکلات تخته‌ای فندقی که با استفاده از شکلات‌های شیری یا تلخ تهیه می‌شود، دارای ترکیبات جوانه یا پودر فندق است. این شکلات یک میان وعده سالم در رژیم‌های غذایی به حساب می‌آید که باعث کاهش وزن و بهبود عملکرد مغز می‌شود. شکلات تخته‌ای شیری یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین انواع شکلات است که طعم لذیذ و فوق‌العاده‌ای دارد و غلظت کاکائو آن بالا است. شکلات‌های تلخ و شیری با مغز فندق توسط برند‌های معروف زیادی تولید می‌شوند. این شکلات‌ها طعمی نو، دلنشین و خوشمزه دارند و در بسته‌بندی‌های جدید و متنوع به فروش ‌می‌رسند. به همین دلیل برای هدیه دادن و پذیرایی از مهمانان هم انتخاب بسیار خوبی هستند.

 

شکلات تخته‌ای شیرین

شکلات تخته‌ای شیرین یک محصول قندی مستطیل شکل است که معمولا با ترکیب آجیل، تافی، بیسکویت یا میوه‌های خشک تهیه می‌شود. این خوراکی محبوب و پرطرفدار دارای طعم‌های متنوعی است و آن با ترکیب شیر، شکر، کاکائو، عسل و... تولید می‌کنند. شکلات تخته‌ای شیرین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صرف میان وعده است و خوردن آن در کنار چای خیلی می‌چسبد. این شکلات ترد و خوشمزه در بسته‌‌بندی‌های جذاب و متنوعی تولید شده و می‌تواند در مناسبت‌های مختلف به دیگران هدیه داده شود.

 

 

بهترین شرکت‌های ایرانی تولید‌کننده شکلات تخته‌ای

خوشبختانه کشور ما به عنوان یکی از بهترین تولید‌کنندگان انواع شکلات تخته‌ای، محصولات خود را به کشور‌های زیادی صادر می‌کند. برند‌های معروف زیادی هستند که با تولید شکلات‌های لذیذ و خوشمزه توانسته‌اند رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان عزیز را به دست بیاورند. در ادامه بهترین شرکت‌های ایرانی تولید‌کننده شکلات تخته‌ای را معرفی می‌کنیم.

سایرو

یکی از شرکت‌های باسابقه ایرانی، شرکت سایرو است که با تولید شکلات‌های درجه یک، بخش زیادی از نیاز بازار را تامین می‌کند. یکی از جذاب‌ترین شکلات‌های مرغوب این برند، شکلات تخته‌ای است که ظاهر زیبا و بسته‌بندی شیک و منحصربه‌فردی دارد. این شرکت با تولید بیش از ۵۰ مدل شکلات لذیذ و خوشمزه، بهترین انتخاب برای افراد خوش سلیقه است. شکلات‌های تخته‌ای سایرو با داشتن طعم لذیذ و خوشمزه طرفداران زیادی دارند و بخش زیادی از فروش بازار را در دست گرفته‌اند.

پارمیدا

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برند‌های شکلات تخته‌ای، پارمیدا است که از سال ۱۳۷۷ به بعد انواع شکلات و فرآورده‌های کاکائویی را تولید می‌کند. شرکت کیان شکلات کیمیا با نام تجاری پارمیدا انواع شکلات را در بیش از ۴۰ نوع بسته‌بندی جذاب و متنوع در بازار عرضه می‌کند. برای تهیه این شکلات‌ها هم از بهترین و خالص‌ترین کره کاکائو استفاده می‌کند. شکلات تخته ای پارمیدا حدود 330 گرم وزن دارد و با داشتن 60 درصد تلخی برای افرادی که طعم های تلخ را دوست ندارند، مناسب است.

 

سخن پایانی

اگر دوست دارید طعم یک شکلات خوش طعم را بچشید، ما به شما برند‌های ایرانی معروفی مثل پارمیدا، سایرو، فرمند و شکوما را پیشنهاد می‌دهیم. در این شرکت‌ها با استفاده از بهترین مواد اولیه انواع شکلات‌های شیری، فندقی، میوه‌ای و... تهیه می‌شوند. شکلات تخته‌ای در مدل‌های ساده، تلخ و شیرین متناسب با ذائقه تمام افراد تهیه شده و فروش بالایی دارد؛ زیرا هم برای مصرف روزمره مناسب است و هم می‌تواند به عنوان هدیه به منزل میزبان برده شود.

 

فروش عمده شکلات تخته ای

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید