یکی از خوراکی‌های بسیار لذیذ که پیر و جوان آن را دوست دارند، شکلات است. طعم واقعی شکلات در شکلا‌ت‌های خارجی و ایرانی وجود دارد. همه افراد به دنبال فروشگاه معتبری هستند که شکلات‌های خوشمزه و باکیفیت را تهیه کنند. اما پیدا کردن فروشگاه‌های معتبر کار آسانی نیست.

امروزه بهترین و سریع‌ترین راه برای خرید شکلات، تهیه آن از سایت‌های معتبر است. بسیاری از افراد برای خرید از فروشگاه و سایت‌های اینترنتی تردید دارند. علت این ترس و تردید هم به عدم شناخت فروشگاه و ترس از کلاهبردار بودن آن است. اما دیگر نگران این موضوع نباشید. ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین سایت‌های فروش شکلات خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم.

 

فروش عمده شکلات ایرانی

 

بهترین سایت فروش آنلاین شکلات چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای اینکه یک خرید با اطمینان و بدون دردسر از یک سایت فروشگاهی داشته باشید، بهتر است ابتدا سایت را بررسی کنید. تمامی فروشگاه و سایت‌های معتبر باید ویژگی‌های مشخصی را داشته باشند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

داشتن اعتبار و نماد الکترونیکی سایت

اولین ویژگی که همه فروشگاه‌های آنلاین باید داشته باشند، شناسایی اعتبار و ضمانت انجام تعهدات فروشنده است. یک فروشگاه آنلاین در وهله اول باید اطمینان خریدار را جلب کند. با داشتن نماد الکترونیک و نشان ملی از رسانه‌های دیجیتال، مشتری به سایت اعتماد کرده و با اطمینان، خرید خود را انجام می‌دهد.

روش پرداخت امن

یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای تشخیص اعتبار یک فروشگاه اینترنتی، نحوه پرداخت است. معمولا فر‌وشگاه‌هایی که کلاهبردار هستند به جای درگاه بانکی از مشتریان می‌خواهند تا پول را به حساب شخصی واریز کنند. برای اطمینان از این موضوع، زمانی که به درگاه بانکی از طریق سایت وصل می‌شوید، باید آدرس با Https شروع شود. برخی از فروشگاه‌های آنلاین امکان پرداخت درب منزل را فراهم می‌کنند که خیال مشتریان بابت خرید راحت می‌شود.

رضایت مشتریان

معمولا در همه سایت‌ها، بخش کامنت و نظرات فعال است. در سایت فروشگاهی که اعتبار و کیفیت بالایی داشته باشد، رضایت مشتریان در قسمت نظرات ثبت شده است.‌‌ شما به راحتی با خواندن نظرات مشتریان می‌توانید به سایت مورد نظر اعتماد کنید و خرید خود را انجام دهید.

وجود راه ارتباطی

یکی از ویژگی‌های سایت خرید شکلات، وجود راه ارتباطی با فروشگاه است. افراد می‌توانند از طریق ارسال پیام یا شماره تلفن، سفارش خود را پیگیری کنند. همچنین در صورت وجود مشکل به راحتی از طریق این راه‌های ارتباطی می‌توان با فروشندگان ارتباط برقرار کرد.

 

معرفی بهترین سایت‌های فروش شکلات خارجی و ایرانی

حال که با ویژگی‌های یک سایت معتبر در خصوص فروش شکلات آشنا شدیم، نوبت آن رسیده که فروشگاه‌های آنلاین شکلات خارجی و ایرانی را معرفی کنیم.

هیوا شکلات

هیوا شکلات 

یکی از معتبر و پرطرفدارترین فروشگاه‌ آنلاین که اکثر مشتریان رضایت صد در صدی از آن دارند، هیوا شکلات است. در این فروشگاه انواع مختلف شکلات‌های خارجی و ایرانی به فروش می‌رسد.  یکی از بهترین ویژگی‌های این سایت، تقسیم بندی انواع شکلات است. پاستیل، شکلات پذیرایی مغزدار، شکلات کادویی، شکلات تلخ و شیری و … در این سایت برای فروش وجود دارند. 

 شما در بخش بلاگ شکلاتی می‌توانید در مورد پرطرفدارترین شکلات‌ها و باید و نبایدهای مصرف شکلات اطلاعاتی را کسب کنید. اطلاعات پزشکی که در این سایت وجود دارد، به شما در انتخاب بهترین شکلات کمک می‌کند. بنابراین تمام چیزهایی که باید برای خرید شکلات بدانید، در این سایت آورده شده است. کافی است تا قبل از خرید مطالب این سایت را مطالعه کنید تا اطلاعات دقیق‌تری کسب کنید. همچنین در دسته‌های مختلف، محصولاتی از برندهای گوناگون را می‌بینید. 

حاجی بادومی

یکی از بهترین سایت‌های خرید شکلات، حاجی بادومی بوده که طیف گسترده‌ای از محصولات شکلاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال در سایت حاجی بادومی می‌توانید انواع شکلات پذیرایی، شکلات تخته‌ای خارجی و بسیاری از موارد را به راحتی پیدا کنید.

در هرجای ایران که باشید، به راحتی و در زمان کم، می‌توانید شکلات مورد نظر خود را از این سایت سفارش دهید. توجه کنید که خرید بالا 700 هزار تومان از این سایت، ارسال رایگان دارد. البته این مبلغ ممکن است تغییر کند. حاجی بادومی تنها در زمینه فروش شکلات فعالیت نمی‌کند. شما می‌توانید انواع آجیل، خشکبار، چاشنی و ادویه، انواع نوشیدنی و تنقلات را با کیفیت بالا از این سایت بخرید.

شوکونات

در فروشگاه شوکونات، انواع شکلات‌های کمیاب همچون تبلتی‌، سس صبحانه، شکلات مناسب کودک، شکلات پذیرایی و… وجود دارد. تنها کافی است تا وارد سایت شوکونات شده و دسته‌بندی مورد نظر را انتخاب کنید. از آنجایی که تنوع محصولات شکونات بالا بوده، حتما دسته بندی شکلات مورد نظر را به درستی وارد کنید. همچنین توجه داشته باشید که در این سایت بیش‌تر شکلات‌های برند معتبر و خارجی به فروش می‌رسند. در این سایت انواع تنقلات، چاشنی، مایحتاج خانه، محصولات پروتئینی و رژیمی، انواع نوشیدنی و… وجود دارد. امروزه شوکونات یکی از بهترین سوپرمارکت‌های آنلاین به شمار می‌رود.

تنقلات

اگر شما به دنبال شکلات‌های خارجی و با کیفیت هستید، ما فروشگاه تنقلات را به شما معرفی می‌کنیم. بسیاری از شکلات‌های برندهای معروف را با تخفیف زیاد می‌توانید از سایت تنقلات تهیه کنید. در هرجای ایران که باشید، شکلات خارجی مد نظر را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

فر‌وشگاه تنقلات تنها در زمینه فروش شکلات خارجی فعالیت نمی‌کند. بلکه بسیاری از محصولات دیگر همچون انواع آبنبات، بیسکویت، غلات، اسنک، آدامس، محصولات رژیمی، چاشنی‌ها و … در این فروشگاه وجود دارند. از سایت تنقلات می‌توانید بهترین قهوه‌های خارجی و با کیفیت را به طور تضمینی تهیه کنید.

شوکوشاپ

فرقی ندارد که در کدام شهر ایران زندگی می‌کنید، برای خرید شکلات تنها کافی است که وارد سایت شوکوشاپ شده و سفارش خود را ثبت کنید. با خرید یک میلیون تومان ارسال شما رایگان می‌شود و بدون پرداخت هزینه پست می‌توانید انواع شکلات خارجی و ایرانی را تهیه کنید. در سایت شوکوشاپ هم علاوه بر شکلات خارجی و ایرانی، انواع خوراکی، لوازم بهداشتی، غذای حیوانات، نوشیدنی، لوازم خانگی و … وجود دارد. این سایت به عنوان یک سایت برتر در فروش لوازم تحریر هم شناخته شده است.

پاپیون مارکت

فروشگاه شکلات پاپیون یکی از قدیمی ترین فروشنده‌های شکلات خارجی و ایرانی و انواع تنقلات، نوشیدنی‌های خارجی و محصولات رژیمی و گلوتن فری است. شاید نام پاپیون مارکت را با فروش محصولات آرایشی و‌ پوستی بشناسید. اما در این سایت انواع شکلات‌های خارجی و باکیفیت با قیمت کاملا مناسب وجود دارد.‌ در این سایت علاوه بر فروش انواع شکلات، مطالب مفیدی در خصوص پیدایش و خواص شکلات هم وجود دارد. محصولات مورد نظر خود را در حراج با تخفیفات بالا می‌توانید تهیه کنید. 

شوکو استار

در سایت شوکو استار می‌توانید انواع شکلات‌های خارجی برند و حتی ایرانی را تهیه کنید. این سایت فروش خود را از سال 1395 به عنوان تامین کننده انواع محصولات خوراکی برند خارجی همچون شکلات، تنقلات، قهوه، تراول ماگ و اکسسوری قهوه در تهران آغاز کرد. فروش اینترنتی این فروشگاه هم از سال 1401 شروع شده است. برای تامین سفارشات از نقاط مختلف ایران، سایت اینترنتی این فروشگاه تاسیس شد. تمامی محصولات برند و باکیفیت خارجی را می‌توانید از سایت شوکو استار تهیه کنید.

 فروش اینترنتی شکلات فله ای

خرید اینترنتی شکلات از سایت‌های فروشگاهی

علاوه بر اینکه از سایت‌هایی که نام بردیم می‌توانید شکلات تهیه کنید، سایت‌های فر‌وشگاهی دیگری هم وجود دارند که علاوه بر فروش شکلات، محصولات دیگری را همچون مواد غذایی و پوشاک به فروش می‌رسانند. در ادامه این سایت‌های فروشگاهی را معرفی می‌کنیم.

  • دیجی کالا

همانطور که می‌دانید دیجی کالا یکی از بهترین و پرطرفدارترین فروشگاه‌های اینترنتی به شمار می‌رود که در زمینه فروش انواع شکلات خارجی و داخلی هم فعالیت می‌کند. شکلات‌هایی که در این سایت وجود دارد، شامل شکلات مغزدار، شکلات شیرین و تلخ و… هستند. شما می‌توانید از بین 3000 کالایی که در این سایت وجود دارد، شکلات مورد نظر خود را انتخاب کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

  • با سلام 

یکی از بزرگ‌ترین بازارهای آنلاین کشور، باسلام است. در باسلام شکلات را با قیمتی کم‌تر از سایر فروشندگان تهیه کنید. با فیلترهایی که در باسلام وجود دارد، فروشندگانی را که ارسال رایگان و بهترین قیمت دارند، پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید.

 

چرا شکلات‌های ایرانی و خارجی را از هیوا شکلات بخریم؟

همانطور که گفتیم، سایت هیوا شکلات یکی از معتبرترین سایت‌های فروش شکلات خارجی و داخلی است. در میان سایت‌هایی که نام بردیم، پیشنهاد ما خرید از این سایت است. در ادامه مزایای بازرگانی هیوا شکلات را بررسی می‌کنیم.

  • تنوع برند و‌مزه‌ها: در این سایت انواع شکلات با برندهای خارجی و داخلی معتبر وجود دارد. انواع مختلف شکلات را با قیمت پایین و کیفیت بالا می‌توانید تهیه کنید.
  • فروش انواع خوراکی: در هیوا شکلات، علاوه بر تنوع بالای شکلات، انواع پاستیل، آبنبات، آدامس و … هم به فروش می‌رسند. بنابراین با یک تیر چند نشان بزنید و در کنار شکلات، انواع خوراکی‌های مختلف را تهیه کنید.
  • امکان مشاوره پیش از فروش: اگر برای خرید یک محصولی تردید دارید یا قصد دارید تا با ویژگی‌های بیش‌تر آن آشنا شوید، کافی است تا با مشاوران این فروشگاه تماس بگیرید. 
  • داشتن تخفیف: برخی از محصولات سایت هیوا شکلات دارای تخفیف هستند و در پایین‌ترین قیمت به فروش می‌رسند.

 

سایت های فروش شکلات

 

سخن پایانی

در این مقاله در خصوص سایت‌های فروش شکلات خارجی و داخلی صحبت کردیم. سایت‌هایی که از آن‌ها شکلات تهیه می‌کنید، باید دارای ویژگی‌هایی همچون رضایت مشتری، نماد اعتبار الکترونیک، درگاه پرداخت امن و… باشند. تمامی سایت‌های معتبری که می‌توانید از آن خرید داشته باشید در مقاله بالا برای شما نام برده شده‌اند. یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین خرید شکلات، هیوا شکلات است. این سایت به دلیل داشتن تخفیفات زیاد، فروش انواع خوراکی، تنوع بالای شکلات و امکان مشاوره قبل از فروش محبوبیت زیادی میان مشتریان دارد. 

 

نظرات کاربران

هیچ نظری ثبت نشده است

نظر خود را وارد کنید