بهترین برندهای شکلات ایرانی

یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌های مورد علاقه بچه‌ها و بزرگ‌تر‌ها، شکلات است. خوشبختانه کشور ما با داشتن برترین برند‌های تولید‌کننده این محصول، انواع شکلات را با طعم‌های گوناگون و متنوع تولید می‌کند. شرکت‌های برنوتی، مگا استار، سایرو، پارمیدا و... از بهترین برند‌های شکلات ایرانی هستند که با تولید محصولات دلچسب و خوش طعم، فروش بالایی را به خود اختصاص داده‌اند. شکلات‌های محبوب و پرطرفدار این برندها در شکل و اندازه‌های مختلف تولید شده و از طعم‌های لذیذ و متنوعی برخوردار هستند.

نکته جالب این است که مصرف به اندازه شکلات نه تنها ضرری ندارد؛ بلکه سرشار از فواید بی‌نظیر است. از این رو هیچکس نباید لذت چشیدن طعم لذیذ و خوشمزه شکلات را از خود دریغ کند. در ادامه با معرفی برترین برند‌های شکلات ایرانی، شما را برای خرید این محصول جذاب و خوش طعم از بازرگانی هیوا شکلات راهنمایی می‌کنیم.

 

شکلات برند برنوتی

یکی از برترین برند‌های شکلات ایرانی، شکلات های برنوتی است که انواع شکلات‌های لذیذ و خوش طعم را در بسته‌بندی‌های لوکس و زیبا ارائه می‌دهد. شکلات برنوتی یکی از خوشمزه‌ترین شکلات‌های تولید شده در ایران است که توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست بیاورد. انواع شکلات و تافی در طعم‌های مختلف و به‌صورت بسته‌بندی تک سلفون موجود هستند. از این رو مشتریان عزیز می‌توانند شکلات‌های لذیذ این برند را برای مهمانی خریده یا آن را به عنوان کادو به منزل عزیزانشان ببرند.

شرکت مروارید کویر ایوانکی که در سال ۱۳۹۸ تاسیس شد، سابقه طولانی در زمینه تولید شکلات دارد و نام برنوتی را به عنوان برند محصولات خود انتخاب کرده است. این شرکت با برخورداری از کادر مجرب و حرفه‌ای، موفقیت‌های زیادی کسب کرده و اکنون در رقابت با برترین شرکت‌های ترک و اروپایی است.

شکلات برنوتی یکی از جذاب‌ترین‌ ایده‌ها برای هدیه دادن است و می‌تواند بخش جدایی ناپذیر مهمانی‌ها و دورهمی‌های شما باشد. از طرفی برای همه ذائقه‌ها مناسب بوده و با داشتن کیفیت بالا، هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. در ادامه شما را با پرفروش‌ترین شکلات‌های برنوتی آشنا می‌کنیم:

شکلات برنوتی

کاکائو شکلاتی مغزدار قهوه برنوتی

شکلات مغزدار برنوتی با طعم قهوه علاوه بر داشتن کیفیت بالا، از قیمت مناسبی برخوردار است. از این رو فروش بالایی داشته و می‌تواند به عنوان کادو هم خریداری شود. این شکلات با داشتن طعم خوشمزه و محبوب قهوه، گزینه مناسبی برای پذیرایی از مهمان‌ها بوده و هر سلیقه‌ای را مجذوب خود می‌کند.

شکلات کرم کاکائو قهوه کادویی برنوتی

این شکلات با داشتن بسته‌بندی شیک و جذاب بهترین گزینه برای هدیه دادن است. از این رو با داشتن طعم‌های لذیذ و خوشمزه می‌تواند توجه هر سلیقه‌ای را به خود جلب کند.

 

شکلات برند مگا استار

یکی از بهترین برند‌های تولید‌کننده انواع شکلات، تافی، آبنبات و ویفر مگا استار نام دارد. در ساخت محصولات این برند از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود. فرمولاسیون شکلات مگا استار آنقدر حرفه‌ای است که محصولات گوناگون این برند با ترکیبات مختلف و در طعم‌های متنوع تولید می‌شوند.

شرکت بازرگانی شفق گستر یزد که با نام مگا استار انواع محصولات شیرینی و شکلات را تولید می‌کند، از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. از طرفی توانسته تنها در ۷ سال نمایندگی برند‌های مطرح دنیا را از کشور‌هایی مثل ایتالیا، آلمان، روسیه، بلژیک، اوکراین و لیتوانی را به دست آورد.

خرید شکلات فله مگا استار

در حال حاضر مگا استار با داشتن کادر مجرب و حرفه‌ای، بیش‌تر از ۲۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد. هدف این شرکت این است که از کالای باکیفیت ایرانی حمایت کرده و شکلات‌های لذیذ را با طعم‌های متنوع در بازار عرضه کند. انواع تافی‌های خوش طعم این برند شامل موارد زیر هستند:

  • تافی تلخ
  • تافی قهوه
  • تافی کره‌ای
  • تافی شیری
  • تافی نعناع
  • تافی زنجبیل
  • تافی بلوبری
  • تافی کارامل
  • تافی شکلات
  • تافی نارگیل

در ادامه شما را با دو مورد از پرفروش‌ترین شکلات‌های مگا استار آشنا می‌کنیم:

شکلات تافی مغزدار مگا استار

این شکلات که در بسته‌بندی‌های ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی به فروش می‌رسد، طعم لذیذ و خوشمزه‌ای داشته و می‌تواند به همراه یک نوشیدنی گرم میل شود. تافی خوشمزه شکلاتی با مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تولید شده و بافت نرم و تازه‌ای دارد. از طرفی با داشتن قیمت مناسب بسیار پرفروش شده است.

شکلات کادویی مگا استار ماژلان

این شکلات خوش طعم با داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب، بهترین گزینه برای کادو دادن به عزیزان است. از طرفی بسته‌بندی شیک و جذابی داشته و شما می‌توانید شکلات‌های کادویی مگا استار را به‌صورت اینترنتی از سایت هیوا شکلات سفارش دهید.

 

برند شکلات سایرو

اگر دوست دارید یک کادوی ساده، شیک و خوشمزه را به منزل عزیزان خود ببرید، ما به شما شکلات‌های سایرو را پیشنهاد می‌دهیم. برند سایرو به عنوان یکی از بهترین تولید‌کنندگان انواع شکلات ایرانی، محصولات متنوع، لذیذ و البته خوشمزه دارد‌. از طرفی با تولید شکلات‌های پذیرایی با بسته‌بندی پاکتی، امکان میزبانی هر چه بهتر از مهمانان عزیزتان را فراهم کرده است. شما می‌توانید برای تهیه انواع دسر یا کیک‌های خوشمزه، از شکلات‌های تخته‌ای استفاده کنید. شاید هم قصد رژیم گرفتن داشته باشید و بخواهید شکلات‌های تلخ سایرو را امتحان کنید.

شکلات سایرو دارای دراژه‌های متنوع بوده و نقش زیادی در خوشحال کردن کودکان دارد. از طرفی ترکیب شکلات صبحانه و کرم کاکائو سایرو هم انتخاب بسیار خوبی برای میل کردن است. وقتی حرف از شکلات می‌شود، بیش‌تر افراد به یاد لذت کام شیرین می‌افتند؛ در حالی که خیلی‌ها هم طعم‌های تلخ شکلات را دلنشین می‌دانند. پیشنهاد می‌دهیم طعم‌های مختلف شکلات‌های خوشمزه سایرو را به همراه یک چای نوش جان کنید.

 

خرید شکلات عمده سایرو

 

سایرو به عنوان یکی از برند‌های شرکت کیان شکلات کیمیا از سال ۱۳۷۷ تاکنون در زمینه تولید انواع شکلات و فرآورده‌های کاکائویی در شهرک صنعتی ایوانکی فعالیت دارد. محصولات سایرو بیش‌تر از ۵۰ نوع بسته‌بندی جذاب و متنوع دارند و برای هر ذائقه و سلیقه‌ای مناسب هستند. از این رو می‌توانند برای پذیرایی یا به عنوان یک کادوی جذاب و خوشمزه تهیه شوند.

شکلات‌های سنگی و دراژه، شکلات تلخ، شکلات قهوه، شکلات شیری و شکلات صبحانه تنها بخشی از طیف متنوع محصولات این برند هستند که با درصد‌های مختلفی از کاکائو تولید می‌شوند. به عنوان پرفروش‌ترین شکلات‌های سایرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شکلات تلخ سایرو

این شکلات در کنار خواص فوق‌العاده‌ای که دارد، بسیار لذیذ و خوشمزه است و می‌تواند در کنار یک نوشیدنی گرم و برای رفع خستگی نوش جان شود‌. شکلات تلخ سایرو برای پذیرایی و مصرف روزمره انتخاب بسیار خوبی است و قیمت مناسبی هم دارد. ‌

شکلات جرقه سایرو

این شکلات مغزدار با داشتن روکش کاکائو یک هدیه جذاب و هیجان‌انگیز است و می‌تواند برای پذیرایی از بچه‌ها و بزرگ‌تر‌ها استفاده شود. شکلات جرقه سایرو طعم لذیذ و خوشمزه‌ای دارد و در بسته‌بندی‌های ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی به فروش می‌رسد.

 

شکلات های پارمیدا

پارمیدا به عنوان یکی از برترین برند‌های شکلات ایرانی، انواع شکلات‌های لذیذ و خوشمزه را مطابق با تمام سلیقه‌ها تولید می‌کند. این شرکت با شعار پارمیدا، طعم واقعی شکلات در حال تلاش برای افزایش کیفیت محصولات و به دست آوردن رضایت تمام مشتریان است. شکلات‌های پارمیدا با استفاده از مواد اولیه مرغوب و سالم به‌صورت تخصصی تولید شده تا مشتریان طعم واقعی شکلات را بچشند.

پارمیدا که نام تجاری برند شرکت کیان شکلات کیمیا است، از سال ۱۳۷۷ انواع شکلات و فرآورده‌های کاکائویی را در شهرک صنعتی ایوانکی تولید می‌کند. در حال حاضر هم برای محصولات خود بیش‌تر از ۴۰ نوع بسته‌بندی متنوع و جذاب دارد‌.

برند شکلات پارمیدا که انواع شکلات را با کره کاکائو خالص تولید می‌کند، پیشتاز در تولید شکلات است و انواع مختلفی از طعم‌های متفاوت این محصول را در بسته‌بندی‌های خاص و منحصربه‌فرد می‌فروشد. از طرفی برای تولید شکلات از اسانس و نگهدارنده استفاده نکرده و هیچ الگو‌برداری از نمونه‌های مشابه خارجی ندارد.

تنوع شکلات پارمیدا

شکلات‌های ساده، شیری، تلخ، قهوه، مخلوط، سنگی، مغزدار، شکلات‌های صبحانه، خانواده و... از محبوب‌ترین محصولات برند پارمیدا هستند که طعم خوشمزه و لذیذی دارند. در ادامه شما را با دو مورد از پرفروش‌ترین شکلات‌های پارمیدا آشنا می‌کنیم:

شکلات تلخ ۷۲ درصد پارمیدا

این شکلات با داشتن قیمت مناسب، طعم‌های لذیذ و خوشمزه‌ای دارد و در بسته‌های ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی به فروش می‌رسد. از طرفی خواص فوق‌العاده‌ای داشته و انتخاب بسیار خوبی برای نوش جان کردن به همراه یک نوشیدنی گرم است.

کاکائو تلخ ۸۴ درصد پارمیدا

این شکلات لذیذ و خوشمزه برای کسانی که طعم‌های تلخ را دلنشین می‌دانند بسیار مناسب است. کاکائو تلخ ۸۴ درصد پارمیدا در کنار طعم خوبی که دارد، از خواص فوق‌العاده‌ای برخوردار است. از طرفی به دلیل داشتن قیمت مناسب، فروش بالایی را به خود اختصاص داده و بسیار پرطرفدار است.

 

شکلات باراکا

یکی دیگر از بهترین برند‌های شکلات ایرانی باراکا است که مدل‌های متنوع شکلات و کاکائو را در بازار عرضه می‌کند. شکلات‌های تلخ و شیرین این برند فروش بالایی دارند و از خواص بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. از این رو بسیار محبوب و پرفروش بوده و در حجم‌های بالایی به تولید می‌رسند.

 

شکلات شونیز

یکی از برند‌های معروف تولید‌کننده شکلات در کشور شونیز است که محصولات دیگری مثل پشمک، بیسکویت، آدامس، پاستیل، آبنبات و تافی را هم در بازار عرضه می‌کند. شرکت شونیز با داشتن ۱۸ مدل شکلات، کار شما را برای پذیرایی از مهمانان راحت کرده است. از طرفی با ارائه شکلات‌های میکس در بسته‌بندی‌های شیک و جذاب، گزینه بسیار خوبی برای کادو دادن است. طعم‌های تلخ، شیری، فندقی و کاپوچینو از محبوب‌ترین شکلات‌های پرفروش شونیز هستند که در بسته‌بندی‌های فله، کارتنی، روبان دار و... تولید می‌شوند.

 

شیرین عسل

یکی دیگر از بهترین شرکت‌های شکلات ایرانی، شیرین عسل است که سابقه طولانی در زمینه فروش انواع شکلات و محصولات کاکائو دارد. شیرین عسل که تمرکز خود را روی افزایش کیفیت محصولات تولیدی گذاشته، از مواد اولیه مرغوب و سالم استفاده می‌کند.

 

سخن پایانی

بعضی افراد شکلات‌های شیرین را دوست دارند و بعضی شکلات‌های تلخ را ترجیح می‌دهند. به عنوان بهترین برند‌های شکلات ایرانی می‌توانیم به پارمیدا، مگا استار، برنوتی و سایرو اشاره کنیم که کاملا متناسب با ذائقه و سلیقه ایرانیان هستند و حتی نظر و سلیقه بسیاری از افراد خارجی را هم به خود جلب کرده‌اند.

خوشبختانه شکلات‌های ایرانی از لحاظ کیفیت در حال رقابت با شکلات‌های خارجی هستند. از طرفی با داشتن طعم‌های لذیذ و خوشمزه و با برخورداری از بسته‌بندی‌های شیک و جذاب انتخاب بسیار خوبی برای پذیرایی از مهمانان و کادو دادن به عزیزان محسوب می‌شوند. شما می‌توانید شکلات‌های محبوب‌ترین برندهای ایرانی را با قیمت مناسب و در مدل‌های متنوع به‌صورت اینترنتی از سایت هیوا شکلات بخرید.

نظرات کاربران

3 نظر ثبت شده است

  1. مهدی 1402/09/20 پاسخ

    من از سایت شما خرید داشتم و خیلی به موقع دستم رسید و بسته بنده خوبی هم داشت - مرسی از شما - امیدوارم که تنوع کالا و شکلات ها بیشتر بشه و شکلات خارجی هم اضافه کنید
  2. ملیکا 1402/09/22 پاسخ

    برند پارمیدا یکی از قدیمی ترین برندهای ایرانی بوده که در بین مردم از جایگاه بالایی برخوردار است. این برند مانند برندهای معروف دیگر، سعی در تولید انواع شکلات با کیفیت‌های بالا دارد که تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است.
  3. مهرو 1402/12/01 پاسخ

    آیدین و گالاردو از پارمیدا بهتر هستند

نظر خود را وارد کنید