اگر به شکلات و شیرینی علاقه دارید، احتمالاً با برندهای معروف شکلات در ایران و جهان آشنا هستید. شکلات‌های معرفی در سطح جهان تولید می‌شوند که بسیار معروف بوده و طرفداران خاص خود را دارند. اما در این بین سازندگان ایرانی نیز به تولید شکلات‌های داخلی پرداخته که می‌توان گفت این شکلات‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابل رقابت با بهترین شکلات‌های خارجی هستند.

اگر شما هم به شکلات علاقه مند هستید اما نمی‌خواهید برای خرید آن به میزان زیادی هزینه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این راهنما از هیوا تجارت کیمیا همراه ما باشید تا برندهای شکلات ایرانی که توان رقابت با برندهای خارجی را دارند بیشتر آشنا شوید.

 

بهترین برندهای شکلات خارجی

اگر بخواهیم با معرفی برترین برندهای شکلات خارجی شروع کنیم، این شکلات‌ها در اولویت قرار گرفته و امروزه طرفداران زیادی در سطح جهان دارند:

  • شکلات های برند نستله

شعار نستله «غذای خوب، زندگی خوب» است. نستله نه تنها یک شرکت محبوب شکلات است، بلکه به عنوان یکی از بزرگترین توزیع کنندگان مواد غذایی در جهان نیز محسوب می‌شود. مجموعه گسترده برند نستله همه چیز از غذای کودک و بطری آب گرفته تا قهوه، غلات و محصولات مراقبت از حیوانات خانگی را تولید می‌کند.

محبوبیت شکلات‌های نستله را می‌توان به دلیل کیفیت خوب و قیمت متوسط آنها دانست. این شرکت سوئیسی در سال 1866 توسط هنری نستله تاسیس و از آن زمان به یکی از محبوب ترین شکلات‌ها در جهان تبدیل شده است. محبوب‌ترین شکلات‌های نستله باترفینگر و خمیر کوکی تول هاوس هستند.

 

  • برند معروف Kinder

برند Kinder در سال 1968 در یک شهر کوچک ایتالیایی شروع به کار کرد اما از آن زمان به یک پدیده جهانی تبدیل شد. Kinder یک برند محبوب در بین کودکان است که با تولید تخم مرغ شکلاتی باکیفیت نظر آن‌ها را به خود جلب کرده است. در حالی که این تخم‌مرغ‌ها تنها محصولات شکلاتی نیستند که Kinder به فروش می‌رساند، اما محبوبیت بسیار زیادی در بین مخاطبان جوان‌تر به دست آورده است. در بین دوستداران شکلات در تمام سنین، Kinder crafts Kinder Bueno بسیار معروف است. اگر یک بار محصولات کیندر را امتحان کنید، قطعاً عاشق آن‌ها خواهید شد.

 

  • شکلات های Mars

Mars بیش از 100 سال است که محصولات متنوعی را تولید می‌کند. Mars همچنین برندهای آب نباتی مانند M&M's، Snickers، 3 Musketeers و MilkyWay را تولید و عرضه می‌کند. M&M‌ها بدون شک مورد علاقه اغلب مردم هستند. یکی از خدمات منحصربه‌فردی که M&M ارائه می‌کند این است که می‌توانید باکس‌های مخصوص رنگی سفارش دهید و آن‌ها را پیام یا نام مخاطب خاص‌تان شخصی سازی کنید.

 شکلات خارجی مارس

  • شکلات مارک Milka

یکی از محبوب ترین مارک‌های شکلات در اروپا Milka است. محصولات برند میلکا دارای بافت خامه‌ای بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. Milka انواع طعم‌های شکلاتی از جمله شیر آلپاین، فندقی، شکلات سفید یا Oreo را ارائه می‌دهد. اگر تصمیم دارید یک شکلات اروپایی فوق العاده خوشمزه را امتحان کنید، حتماً محصولات برند میلکا را در نظر داشته باشید.

 

  • شکلات های خوشمزه Toblerone

سوئیسی‌ها می‌دانند که چگونه شکلات باکیفیت درست کنند و Toblerone نیز از این قاعده مستثنی نیست. Toblerone نام خود را از نام خانوادگی بنیانگذار Tobler و کلمه ایتالیایی torrone گرفته است. ترکیبی از طعم عسل و بادام با شکلات، Toblerone را از سایر برندهای شکلات متمایز و به محبوبیت آن در سراسر اروپا کمک می‌کند.

نوارهای شکلاتی Toblerone از پرفروش ترین محصولات این شرکت است. به غیر از طعم عالی و منحصربه فرد، شکلات‌های Toblerone دارای قیمتی مقرون به صرفه نیز هستند. این برند ثابت کرده است که یک شکلات باکیفیت نباید همیشه گران باشد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً یک بار محصولات این برند را امتحان کنید.

 

 

  • شکلات Lindt

 

این برند بیش از 170 سال است که شکلات تولید می‌کند. شکلات‌های Lindt یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین شکلات‌ها در سطح جهان هستند. ترافل لیندور لیندت شناخته شده ترین محصول این شرکت است. به هر حال محصولات لیندت در انواع طعم‌های شکلات شیری، تلخ، سفید و کاکائویی تولید می‌شوند. طعم شکلات‌های Lindt فوق‌العاده با کیفیت، خامه‌ای و لذیذ است، بنابراین جایگاه اول را در بین شکلات‌های جهان به خود اختصاص داده است.

 

 

بهترین برندهای شکلات ایرانی

پس از معرفی بهترین شکلات‌های خارجی نوبت به معرفی شکلات ایرانی می‌رسد. شکلات‌های ایرانی در سال‌های اخیر بسیار باکیفیت شده‌اند و جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. شکلات ایرانی دارای تنوع زیادی بوده و شرکت‌های شکلات سازی ایرانی روز به روز در حال توسعه و بهبود محصولات خود هستند. این شکلات‌ها در بین کشورهای خارجی نیز محبوب بوده و در حال حاضر شکلات‌های باکیفیت با برند معتبر ایرانی در حال تولید است. برخی از بهترین و برترین شکلات‌های ایرانی که احتمالاً از طعم بی نظیر آن‌ها لذت خواهید برد عبارتند از:

 

تافی مگا استار

اگر بخواهیم از یکی از بهترین برندهای شکلات ایرانی نام ببریم، شکلات تافی مگا استار در اولویت قرار می‌گیرد. این برند تازه تاسیس از بدو ورود مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت. تافی مگا استار محصولات متنوع زیادی را تولید کرده که دارای کیفیت مناسبی هستند و به نوعی جایگزین برندهای خارجی در ایران شده است. شکلات مگا استار علاوه بر کیفیت، دارای بسته بندی جذابی نیز هست که می‌توانید به راحتی از آن برای هدیه دادن به عزیزان خود استفاده کنند.

همچنین جهت خرید شکلات های مگا استار از وب سایت هیوا شکلات کلیک کنید و شکلات مورد نظر خود را در سبد خرید قرار دهید و به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

بهترین شکلات ایرانی

 

شکلات آیدین

یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای شکلات در ایران شکلات آیدین است. این کارخانه بسیاری از شکلات‌های ایرانی را در حجم بالا تولید کرده و به سطح جهان ارائه می‌دهد. امروزه برند آیدین هزار تن شکلات را به بازار داخلی و خارجی ارسال کرده و محصولات این برند دارای طرفداران خاص خود است. از آنجایی که محصولات آیدین از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند، نسبت به برندهای دیگر ایرانی هزینه بالاتری نیز دارند. به طور کلی شکلات ایرانی آیدین نسبت به سایر محصولات ایرانی دارای کیفیت بالاتر و طعم بهتری می‌باشد. تنوع شکلات آیدین بسیار زیاد است و در بسته‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شود.

 

شکلات برند سورن

یکی دیگر از کارخانه‌های قدیمی تولید کننده شکلات در ایران، کارخانه شکلات سازی سورن است. محصولات این برند نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و در سطح جهانی مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند. شکلات سورن دارای تنوع زیادی است و توان رقابت با بسیاری از برندهای خارجی را دارد. قیمت محصولات این برند نسبت به کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه و منطقی است. به هر حال شکلات‌های برند سورن قیمت مناسبی داشته و سازندگان این برند، محصولات خود را به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌کنند.

 

شکلات باراکا

اگر به دنبال بهترین برند شکلات ایرانی هستید، برند باراکا می‌تواند یکی از بهترین برندهای مطرح در سطح جهان باشد. این برند بسیاری از انواع شکلات در طعم‌های مختلف را تولید و به بازار عرضه می‌کند. شکلات تلخ و شیرین این برند بسیار معروف و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به طور کلی شکلات تلخ باراکا دارای طرفداران زیادی در ایران بوده و با بسیاری از برندهای خارجی در حال رقابت است. از آنجایی که شکلات تلخ خواص بسیاری برای بدن دارد، محصولات تلخ باراکا در حجم بالایی تولید می‌شوند.

 

شکلات ایرانی شونیز

یکی دیگر از برندهای مطرح ایرانی که توان رقابت با شکلات‌های خارجی را دارد، برند شونیز است. کیفیت محصولات شونیز بسیار بالا بوده و در کنار کیفیت، قیمت شکلات شونیز نیز بسیار مقرون به صرفه است. برند شونیز دارای تنوع محصولات زیاد با بسته بندی‌های متفاوت و جذاب است. شما می‌توانید از محصولات شونیز برای پذیرایی استفاده کنید. این برند شکلات‌های خود را به صورت قلب تولید می‌کند که محصولی عالی برای هدیه دادن به عزیزانتان نیز هستند.

 

شکلات های پارمیدا

کیفیت محصولات پارمیدا بسیار بالا بوده و توان رقابت با بسیاری از برندهای جهانی را دارد. شکلات تلخ 60 و 70 درصد پارمیدا از محبوبیت بالایی برخوردار است، زیرا تلخی آن چندان بالا و آزاردهنده نیست. اگر به دنبال یک برند معروف ایرانی که محصولات باکیفیتی نیز دارد هستید، پارمیدا می‌تواند در اولویت قرار بگیرد. شکلات پارمیدا در حجم بالا و با قیمیتی مقرون به صرفه تولید و عرضه می‌شود. برای خرید انواع شکلات پارمیدا از وب سایت هیوا شکلات کلیک کنید.

 

شکلات ایرانی پارمیدا

 

شکلات ایرانی فرمند

یکی از دیگر از قدیمی‌ترین برندهای شکلات ایرانی که محصولات باکیفیتی نیز تولید می‌کند، برند فرند است. شکلات تلخ فرمند نسبت به سایر محصولات آن طرفداران زیادی داشته و مورد توجه بسیاری از خاص پسندان قرار گرفته است. در کنار کیفیت، قیمت محصولات فرمند نیز مناسب است. محصولات فرمند به عنوان یکی بهترین و خوشمزه‌ترین محصولات شکلاتی ایرانی شناخته می‌شوند.

 

 

شکلات شیرین عسل

 

اگر بخواهیم از یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین برندهای تولید کننده شکلات در ایران نام ببریم، قطعا شیرین عسل در جایگاه بالایی قرار می‌گیرد. محصولات شیرین عسل دارای کیفیت مطلوبی هستند و در انواع طعم‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شود. شکلات ایرانی شیرین عسل دارای قیمتی مقرون به صرفه بوده و از نظر طعم و کیفیت با بسیاری از برندهای مطرح جهانی قابل رقابت است. از آنجایی که تنوع محصولات شیرین عسل زیاد است، شکلات‌های آن در بسته‌های مختلفی تولید و عرضه می‎شود.

 

 

آیا شکلات ایرانی توان رقابت با شکلات خارجی را دارد؟

امروزه صنعت شکلات و شیرینی در ایران به جایگاه بالایی رسیده است، به طوری که این محصولات در حجم بالایی تولید و به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شوند. صنعت شکلات سازی به عنوان یک صنعت لوکس شناخته می‌شود و از لحاظ تناژ تولید و مصرف دارای ارجحیت‌هایی است.

از آنجایی که بسیاری از شکلات‌های ایرانی دارای کیفیتی مطلوب و طعمی خاص و بی‌نظیر هستند، می‌توان آن‌ها را با بسیاری از برندهای مطرح در سطح جهان در یک راستا قرار داد. بنابراین اگر از طعم شکلات خارجی لذت می‌برید اما از هزینه بالایی برخوردار هستند، می‌توانید بسیاری از شکلات‌های ایرانی با همان کیفیت و البته قیمتی بسیار پایین‌تر را پیدا کرده و لحظات شیرینی برای خود فراهم کنید.

شما می‌توانید انواع شکلات را در قسمت محصولات هیوا شکلات مشاهده کرده و متناسب با ذائقه و سلیقه خود، شکلات مورد علاقه‌تان را سفارش دهید.


 

نظرات کاربران

1 نظر ثبت شده است

  1. سعیده 1402/09/22 پاسخ

    شکلات های برند نستله برای کجاست ؟

نظر خود را وارد کنید