روز ولنتاین نزدیک است و اگر شریکی دارید که بخواهید این روز را در کنار او جشن بگیرید، به احتمال زیاد به فکر خرید هدیه و مهم‌تر از آن شکلات افتاده‌اید. همیشه بهتر است از قبل برای این روز برنامه ریزی کرده، هدیه‌ای سفارش دهید و چند امتیاز به رابطه خود اضافه کنید.

شکلات یک هدیه بسیار عالی برای روز ولنتاین است. گزینه‌های شکلاتی متفاوتی وجود دارد که می‌توانید برای روز ولنتاین به عزیزان خود هدیه دهید. در این نوشتار از هیوا تجارت کیمیا، برخی از بهترین انواع شکلات که برای این روز خاص مناسب هستند را معرفی کرده‌ایم. شما همچنین می‌توانید از انواع شکلات کادویی ما در هیوا شکلات دیدن کرده و متناسب با سلیقه خود و هدیه گیرنده، یکی را انتخاب کنید. پک شکلات ولنتاین نیز آماده سفارش است و درصورت نیاز به مشاوره قبل از خرید با شماره‌های ما تماس بگیرید: 09170009688

 

برای روز ولنتاین چه هدیه‌ای بگیرین؟

چه دوست دخترتان باشد، چه همسرتان یا حتی موقعیتی که امیدوارید به رابطه ختم شود، بهتر است از قبل در مورد هدیه‌ای که می‌خواهید برای روز ولنتاین بدهید، فکر کنید. اغلب بهترین هدیه برای روز تولد یک جعبه زیبای شکلات، گل، عروسک و... در نظر گرفته می‌شود. اما شکلات همیشه بهترین جواب است. هدایای دیگر را را می‌توانید برای مناسب‌های دیگر نیز تهیه کنید. اما شکلات همیشه یک هدیه خاص و ویژه بوده که نشان از شور و نشاط در رابطه است.

خرید شکلات برای روز ولنتاین شیرینی را به رابطه شما اضافه می‌کند. اگر قصد خرید هدیه ولنتاین را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از شکلات نیز در کنار هدایای دیگر خود استفاده کنید. ما اینجا هستیم تا در این زمینه به شما کمک کنیم.

 

شکلات های خاص ولنتاین

بهترین مدل‌های شکلات برای ولنتاین

در اینجا ما برخی از بهترین انواع شکلات برای روز ولنتاین را گردآوری کرده که مطابق با سبک و سلیقه شخصی شما طراحی شده است. از ترافل خامه‌ای گرفته تا پرالین‌های دست‌ساز، ترکیب‌های طعمی مختلف تا شکلات‌های شکل دار که متناسب با انواع سلیقه‌ها طراحی و خلق شده‌اند.


1- جعبه‌های شکلات خرسی و قلبی

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، شکلات‌ها در بسته‌بندی‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. شما می‌توانید شکلات روز ولنتاین را در جعبه‌های قلبی و خرسی تهیه کرده و به عزیزترین فرد زندگی خود هدیه دهید تا در ذهن و خاطر او ماندگار شوید. این هدیه یک انتخاب فوق العاده خاص و ویژه برای روز ولنتاین است.

 

2- آب نبات

آب نبات‌ها گزینه‌هایی نوستالژیک بوده که ممکن است عزیزانتان را به یاد دوران کودکی بیاندازد. شما می‌توانید انواع آبنبات مانند آبنبات چوبی را تهیه کرده و کنار کادوی اصلی به عشق زندگی خود هدیه دهید. آب نبات‌ها دارای شکل‌ها و طرح‌های گوناگونی هستند. پیشنهاد می‌کنیم برای این روز از آب نبات‌های قرمز رنگ استفاده کنید. همچنین می‌توانید آبنبات‌ها را در جعبه‌های قلبی شکل، طلایی، جعبه‌های فانتزی و رمانتیک سفارش دهید.

 

3- شکلات تخته‌ای

شکلات‌های تخته‌ای نیز برای روز ولنتاین مناسب هستند. شما می‌توانید انواع شکلات تخته‌ای بدون قند و گلوتن را سفارش دهید. همچنین برخی از شکلات‌های تخته‌ای به شکل قلب یا نماد عشق طراحی می‌شوند که برای سهولت در کادو کردن، انتخابی عالی برای این روز می‌باشند. شما می‌توانید انواع شکلات تخته‌ای با طعم‌های مختلف را در فروشگاه‌ها، از جمله فروشگاه اینترنتی هیوا تجارت کیمیا پیدا کنید.

 

4- لیندت

مانند برخی از دیگر شرکت‌های شکلات‌سازی معروف در این فهرست، احتمال زیادی وجود دارد که در برخی مواقع شکلات‌های لیندت را چه به صورت نواری و چه به شکل ترافل امتحان کرده باشید. ترافل‌های Lindor توسط Lindt با بسته‌های فویل رنگارنگ خود تقریبا هدیه‌ای شگفت انگیز هستند که توجه بسیاری را به خودت جلب می‌کنند. ترافل‌های شکلاتی گرد جای خود را به یک مرکز کرمی مجلل می‌دهند که با یکی از 19 پرکننده مختلف گاناش یا کارامل طعم دار شده‌اند. یک جعبه شکلات از Lindt عملاً یک گزینه بدون شکست برای روز ولنتاین است.

چندین جعبه به شکل قلب وجود دارد که شامل ترافل‌های شکلاتی بسته بندی شده با فویل‌های بسیار دوست داشتنی است. همچنین جعبه‌هایی که به خوبی تزئین شده‌اند نیز وجود داشته که می‌توانید بدون دردسر آن‌ها را خریداری کرده و به عشق زندگی خود هدیه دهید.

 

5- شکلات Vosges Haut

اگر به دنبال مجموعه ای از شکلات‌ها هستید که هم بسیار مجلل و هم هنرمندانه با طعمی‌ اصیل باشند، شکلات Vosges Haut می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. در حالی که این شکلات‌های گران‌قیمت معمولاً در یک جعبه بنفش سلطنتی تزئین شده با فویل نقره‌ای عرضه می‌شوند، این شرکت مجموعه کوچکی از جعبه‌های شکلات به شکل قلب را برای روز ولنتاین ایجاد کرده است که حتی از مجموعه‌هایی که Vosges معمولاً ارائه می‌دهد استادانه‌تر است. بسیاری از طعم‌های شکلات بر اساس یک موضوع هستند و در مجموعه‌های جعبه‌ای بسیار تزئینی قرار می‌گیرند.

 

6- شکلات‌های M&M رنگی

اگر بخواهید کمی خلاقانه عمل کنید، شکلات‌های ام اند ام گزینه مناسب‌تری برای روز ولنتاین هستند. این شکلات‌های ریز و جذاب همیشه در دسترس بوده و بهتر است از رنگ‌های قرمز، صورتی با مغز شکلات استفاده کنید.

 

7- شکلات‌های قلبی شکل رنگی

این شکلات‌ها به راحتی پیدا می‌شوند، دارای طعم فوق العاده‌ای بوده و عشق را به شریک زندگی شما هدیه می‌دهند.

 

8- شکلات ژله ای

از آنجایی که شکلات های ژله‌ای دارای رنگ‌های مختلفی بوده و طعم خوبی دارند، هدیه‌ای مناسب برای روز ولنتاین هستند. این شکلات‌ها زیبا بوده و هرکسی طعم و مدل آن را می‌پسندد. اگر می‌خواهید هدیه را خاص جلوه دهید، حتما در کنار هدیه خود چندین شکلات ژله‌ای رنگی بریزید.

 

9- ترافل

ترافل‌های طعم‌های مختلفی از جمله توت فرنگی تا شکلات تلخ دارند. این نوع شکلات بسیار محبوب بوده و با هدیه دادن، شور و شعف را در هدیه گیرنده ایجاد خواهید کرد. ترافل علاوه بر زیبایی، طعم بی‌نظیری نیز دارد.

 

10- شکلات ساکسون

این شکلات ممکن است یک تازه وارد به دنیای شکلات باشد. اما با این حال، آن‌ها برخی از محصولات شکلاتی مورد تقاضا در چند دهه اخیر بوده‌اند. این شکلات‌ها به صورت قلب نیز تولید می‌شوند که گزینه‌ای عالی برای هدیه دادن در روز ولنتاین هستند.

 

11- توت فرنگی‌های شکلاتی

این نوع شکلات به تازگی معروف شده و یک نوع هدیه هیجان انگیز برای روز ولنتاین است. از آنجایی که توت فرنگی شکلاتی ظاهری زیبا و وسوسه انگیز دارد، علاوه بر روز ولنتاین برای تولد و مناسب‌های دیگر نیز مناسب است. همانطور که حدس خواهید زد، توت فرنگی در شکلات‌هایی با طعم بی نظیر غرق شده‌اند و ترکیب این دو طعم فوق العاده خواهد بود! پیشنهاد می‌کنیم این هدیه جذاب را از دست ندهید.

 

12- سبد شکلات

شما می‌توانید انواع شکلات‌های خاص را در یک سبد ریخته و عشق خود را خوشحال کنید. پیشنهاد می‌کنیم انواع و اقسام شکلات، با طعم‌ها و شکل‌های مختلف را تهیه کرده و در یک جعبه گردآوری و تزئین کنید. این شکلات‌ها نماد عشق شما به طرف مقابل است. برخی معتقدند شکلات نماد لذت، اشتیاق و شادی است، بنابراین یه عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان روز ولنتاین تلقی می‌شود

 

پک شکلات برای ولنتاین

 

چقدر برای شکلات روز ولنتاین هزینه کنیم؟

یکی از مهم‌ترین مسائل در انتخاب هر چیزی، توجه به قیمت آن است. گاهی اوقات بسیاری از افراد به دلیل قیمت بالای برخی از کالاها از خرید آن صرف نظر می‌کنند. به خاطر داشته باشید که روز ولنتاین، روز ابراز عشق به مهم‌ترین فرد زندگی‌تان است. بنابراین لازم نیست حتماً از گران‌ترین شکلات‌ها برای هدیه دادن استفاده کنید.

شما می‌توانید با تهیه شکلات‌های خوش آب و رنگ و جذاب حتی با قمیت پایین‌تر لحظات فوق العاده‌ای را برای خود و عشق زندگی‌تان رقم بزنید. حتی شکلات‌های ایرانی زیادی هستند که با قیمتی مناسب، کیفیت و طعمی عالی و نیز بسته بندی جذاب تولید و عرضه می‌شوند. اگر به دنبال شکلات‌های متنوع با طعمی بی نظیر و طراحی جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم از محصولات ما در هیوا تجارت کیمیا دیدن کنید.

 

شکلات ولنتاین را از کجا بخریم؟

ما در هیوا شکلات بهترین و باکیفیت‌ترین شکلات‌ها را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار داده‌ایم. این شکلات‌ها با بسته بندی مناسب هدیه‌ای عالی برای روز ولنتاین هستند. اگر وقت زیادی برای خرید و رفتن به بازار ندارید، همین حالا با مراجعه به صفحه محصولات و بازدید از شکلات‌های کادویی ما، هدیه روز ولنتاین را انتخاب کنید. علاوه بر این، از آنجایی که خرید شکلات ممکن است کمی زمان‌بر باشد، دیگر نگران گشتن و وقت تلف کردن نخواهید بود و بهترین هدیه را از طریق وب سایت سفارش دهید.

 

کلام پایانی

به عنوان نکته آخر توجه داشته باشید که شکلات‌ها در طعم‌ها، رنگ‌ها و کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. همیشه سعی کنید متناسب به ذوق و سلیقه هدیه گیرنده، هدیه روز ولنتاین را انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید قیمت مهم نیست، مهم عشق و علاقه شماست! بنابراین می‌توانید شکلات با همان کیفیت خارجی را در بین برندهای ایرانی پیدا کرده و لبخند را بر لب عشق زندگی خود جاری کنید. پس به طعم و مزه، شکل ظاهر، کیفیت شکلات، طرح های خلاقانه و عاشقانه و متفاوت بودن شکلات توجه کنید.

ما در گروه بازرگانی هیوا شکلات انواع شکلات روز ولنتاین را در بسته بندی‌های خاص و متفاوت در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای خرید انواع شکلات کادویی پیشنهاد می‌کنیم از محصولات ما بر روی سایت دیدن کنید. علاوه بر این سایر شکلات‌های تخته‌ای، آب نبات‌ها، ترافل و... نیز آماده عرضه هستند که می‌توانید آن‌ها را نیز خریداری کرده و به عشق خود هدیه دهید.

شما چه شکلاتی برای ولنتاین پیشنهاد می‌دهید؟ آن را در قسمت نظرات همین پست به دوستانتان معرفی کنید.


 

نظرات کاربران

1 نظر ثبت شده است

  1. نازی 1402/08/15 پاسخ

    من که از الان رفتم تو فکر شکلات های خوشگل برای ولنتاین. میخام یه پک شیک و قیمت مناسب ولنتاین برای همسرم درست کنم. عاشق شکلات ایناس

نظر خود را وارد کنید